5/20/2013

Outfit - Camouflage

Voor mijn gevoel is het al weer een hele tijd geleden sinds ik een echte outfit heb geplaatst. Daar moest verandering in komen! Ik vind outfits fotograferen een van de leukste dingen om te doen voor het blog. Een setje bij elkaar zoeken, een leuke locatie vinden, en shooten maar. Dit keer besloot ik weer eens om niet in de achtertuin of in mijn kamer foto's te maken, maar in het bos voor mijn huis. Meestal durf ik dat niet omdat er aardig veel mensen rondlopen, maar ik stapte weer een keer over mijn angst heen en maakte foto's tussen de bloemen. Meestal vermijd ik groen in mijn foto's, maar dit keer maakte ik eens een uitzondering.




Dit outfit heb ik natuurlijk 'Camouflage' genoemd omdat ik voor deze outfit mijn legerjasje aantrok. Het is nog steeds een van mijn favoriete kledingstukken, ook al heb ik hem niet zo vaak aan als ik zou willen. Ik vond hem perfect passen in deze setting, tussen al dat groen.




Onder m'n jasje droeg ik mijn geliefde John&Yoko t-shirt. Ik kan hem echt met alles combineren, en daarom vind ik hem zo leuk. Ik had ook weer zin in een shortje, dus pakte ik deze van Bershka uit de kast. Deze heeft een lage taille en dat draag ik niet vaak, maar ik moet zeggen dat het wel erg lekker zit bij dit shortje.





Qua sieraden hield ik het zoals altijd simpel: ik droeg een ketting van JustTwenty.nl, mijn favoriete ketting op dit moment, en een simpele ring van H&M.






Poseren tussen de bloemen, haha! Ik was al een tijdje niet meer het bos in geweest, en dus zag ik deze grote bos voor het eerst. Een perfect fotoplekje dacht ik zo, ondanks de groenheid. Ik heb mijn schoenen niet duidelijk op de foto gezet dit keer, maar ik droeg mijn Dr. Martens voor een extra stoer gehalte.




Army jasje - Pull&Bear
T-shirt - H&M
Shorts - Bershka
Dr. Martens Smooth Black 1460's
Ketting - JustTwenty.nl
Ring - H&M

Wat vind jij van deze outfit? 





nRelate Posts and Homepage