5/10/2013

Shoplog Bremen - Primark, DM, Hunkemöller

Het is tijd voor een shoplog! Vorige week zaterdag ben ik naar Bremen geweest, naar het winkelcentrum 'Waterfront', waar ook de Primark zit. Het oorspronkelijke plan was om eerst naar het winkelcentrum te gaan, en daarna nog het gewone centrum in te gaan, maar uiteindelijk zijn we de hele tijd in 'waterfront' gebleven, aangezien daar ook genoeg leuke winkels zitten. De Primark-collectie viel me dit keer een beetje tegen, maar ik heb alsnog wat leuke dingetjes gescoord, ook bij andere winkels.





De DM vind ik echt een leuk drogist. Er zijn meer merken en bovendien is make-up, parfum en andere dingen er stukken goedkoper. Ik had de Puma parfum al eerder, maar omdat die op is en ik het echt het perfecte zomergeurtje vind, kocht ik het nog een keer. Ook vond ik twee mooie lipsticks van P2 (swatches binnenkort) voor €1,95 per stuk.




Bij de Hunkemöller zag ik deze BH, en die vond ik super leuk + ik had er eentje nodig, dus nam ik hem mee.

Ook had ik een zonnebril nodig, en deze vrolijke bril zag ik bij de Primark hangen voor €1,50. Ik vind 'm leuk, en hij ging de volgende dag direct op naar het bevrijdingsfestival.

Ik had veel goede dingen gehoord over panty's van de Primark, en aangezien mijn maillots te warm werden, nam ik er eentje mee. Achteraf had ik er meerdere mee moeten nemen, maar ik wilde eerst kijken of hij goed zat (ja dus.). De panty kost €3,00.

Mama liep ook door de winkel, en kocht voor mij twee nieuwe zomer pyama's, want die had ik echt hard nodig. De ene is een nachthemd met panterprint, en de andere een roze shirt met 'Trouble loves me' erop en een bijpassende broek (die helaas wel een beetje te groot is).


Dit hempje is het enige 'echte' kledingstuk dat ik gekocht heb die dag. Een basic gestreepte top. Deze was €5,00.

Echt al mijn sokken waren op de één of andere manier verdwenen, en ook had ik een nieuwe stapel enkelsokjes nodig voor de lente/zomer. Ik kocht drie setjes, dus nu kan ik weer even vooruit!

Ook kocht ik twee soorten sieraden: Een statement ketting en een setje armbandjes (met de bovenste twee van de foto). Ik draag de combinatie van de drie armbandjes nu elke dag, en ik vind het leuk! Ook met de ketting ben ik echt blij. Ik droeg het met een witte blouse, en dat stond goed.


En als laatste mijn nieuwe bikini! Deze komt ook van de Hunkemöller. Ik wilde eerst een goedkoop exemplaar kopen bij Primark, maar die vond ik echt niet mooi en ook kon ik niet bepalen welke maat ik nodig had (en passen is geen optie daar...). Bij de Hunkemöller zag ik deze, en daar was ik echt verliefd op. Ook heeft mijn Hunkemöller bikini van vorig jaar het heel goed gedaan, dus ik koos weer voor de duurdere soort. Ik vind hem geweldig.

Wat vind jij het leukst?




(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage