5/04/2013

Sieraden van JustTwenty.nl

We kunnen er maar geen genoeg van krijgen: ringen, kettingen, armbanden... De Sweethippos houden van sieraden! Het was dan ook super leuk dat JustTwenty.nl ons benaderde. Of we wat sieraden wilden 'testen'. Natuurlijk! Wij als sieradengekken zeggen daar natuurlijk geen nee tegen.


Dit is de homepage van JustTwenty.nl. Ziet dat er niet ontzettend leuk uit? Lekker fris en clean, met een vleugje kleur. We like! De site werkt met handige categorieën en is vrij overzichtelijk.
Dan door naar de sieraden! We mochten voor ongeveer twintig euro wat uitzoeken, dus dat konden we makkelijk verdelen. De sieraden kwamen aan in een compacte envelop met daarin genoeg bubbeltjesplastic.

sieraden Floor



Mijn oog viel gelijk op deze ontzettend toffe ketting. In de shop heet deze ketting 'Triangle', hoe toepasselijk. Aan deze korte ketting hangt namelijk een vrij grote, zwarte driehoek. Ergens is het een statement ketting, maar ergens ook weer niet. Ik vind hem heel goed draagbaar! Ik denk dat ik deze zeker vaker om zal hangen. Hij kostte €3,79, wat ik een heel fijn prijsje vind voor zo'n leuke ketting.


Ik hou heel erg van kruisjes op dit moment, zowel op kleding als in sieraden. Vandaar dat ik ook dit armbandje koos in de shop, 'Small Cross'. Erg small is het armbandje helaas niet, zoals je op de foto ziet. Zelfs voor mijn grote polsen is het armbandje veel te groot. Een ontzettend minpunt, want door de grootte glijdt hij heel makkelijk over mijn hand heen. Dit vond ik helaas een domper. Wellicht een tip om dit armbandje minder groot te maken? Hij kostte €3,69.


Dan iets wat een nog grotere domper was dan het armbandje: deze 'Famous Star' ring. Toen ik hem uit de verpakking haalde bleek dat hij al kapot was. Nou snap ik dat ik dat deze sieraden niet van super kwaliteit zijn, maar dit vond ik toch wel erg jammer. Lijmen ga ik hem ook niet doen, want daar vind ik hem niet leuk genoeg voor. Gelukkig kun je, mits je een foto meestuurt, een nieuw sieraad vragen, die je dan gratis opgestuurd krijgt. Dat vind ik een hele goede service van de shop! Deze ring kostte €2,95.

sieraden Marjolein



Al een tijdje aasde ik op de 'rainbow bracelets'. Hij viel me gelijk op toen ik tussen de armbandjes keek. Hij ziet er leuk uit en op de foto vind ik het ook prima. In het echt ben ik toch niet heel enthousiast, omdat ik dunne polsen heb en deze armband daarbij redelijk lomp lijkt. Misschien ga ik hem wel dragen, maar dan in combinatie met andere bandjes. De armband is verder van prima kwaliteit, hoewel de sluiting erg moeilijk open en dicht gaat. Deze 'Rainbow' kost €4,79.



Ik hou van uilen! There, I said it... Over deze ketting ben ik dan ook razend enthousiast. Aan deze ketting hangt een leuk uiltje met losse veertjes. Ik vind hem heerlijk zomers en goed te combineren bij, bijvoorbeeld, een wit t-shirt/hempje. De 'Big Owl Gold' kost €4,99.

Ben je toch wel benieuwd geworden naar JustTwenty.nl? Dan hebben wij een leuke kortingscode voor jullie! Met de code 'SweetHippos' kun je maar liefst 20% korting krijgen op je bestelling. De code is tot 31 mei geldig.

Wat vind jij van deze sieraden? Had jij al van JustTwenty.nl gehoord?

nRelate Posts and Homepage