5/24/2013

Sisters Style - Floral Skirt

Jullie hebben wel eens eerder iets over Suzanne, mijn zusje, kunnen lezen. Maar een outfit hebben jullie nog nooit van haar gezien. Laatst kwam Josephine met het geniale idee om een artikel te maken met onze outfits, Sisters Style dus! Thanks Josephine! En zo gebeurde het dat Suzanne en ik, nadat we erachter kwamen dat we hetzelfde soort rokje droegen, foto's gingen maken van elkaars outfit, en een foto van ons samen. Enjoy!
























Outfit Marjolein








Ik hoopte dat het lekker weer zou worden, maar helaas viel dat een beetje tegen. Toch pakte ik mijn bloemetjesrokje uit de kast, om de boel een beetje op te vrolijken. Bovendien kwam er visite, dus ik moest er wel een beetje leuk uit zien! Ik ben erg tevreden met deze outfit, omdat het bij me past, vrolijk is en ook best draagbaar voor school.

Blouse - Primark
Ketting - Sieradenkistje.nl
Rokje - The Sting 
Armband - Pandora
Ringen - H&M en Ti Sento
Schoenen - AllStars


Outfit Suzanne









Een tijdje geleden kocht ik bij de Primark dit giletje, die je eigenlijk overal bij kan combineren. Ik kon niet wachten om hem aan te doen, ook met mijn Jack Daniels shirt en mijn bloemenrokje vind ik het een hele leuke combinatie geworden.

Jack Daniels shirt - SCAMM
Giletje - Primark
Rokje - Soho, V&D
Schoenen - All stars
Armbandjes - FRIS Groningen 

Wij vonden het allebei erg leuk om dit artikel te maken, en we zijn zeker van plan dit vaker te gaan doen. Als jullie het ook leuk vinden, in ieder geval!

Wat vinden jullie van onze outfits en van dit artikel?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage