6/08/2013

Currently... - Floor

Aangezien ik op dit moment keihard met school bezig probeer te zijn maar tegelijkertijd ook lekker wil bloggen, heb ik besloten om dit kleine artikeltje te schrijven. Door deze 'currently' te maken ben ik al lang niet origineel meer, want onder andere Alyssa en Marieke hebben dit al geplaatst, maar ik vind het een leuke manier om even kort te laten weten wat ik op dit moment aan het doen ben en wat er in mij om gaat.


Wearing: op dit moment draag ik lekker zomerse kleren, want eindelijk is het een beetje zomer in NL! Het liefst draag ik een shortje met een luchtig t-shirt en mijn All Stars met gebrek aan leuke sandaaltjes.

Drinking: de Green Tea met citroen van Pickwick! Het zit in een pak en is ontzettend lekker. Bovendien zit er in plaats van suiker Stevia in, dus het is ook niet zo slecht voor je tanden als gewone ijsthee. Ook perfect met het zonnige weer trouwens, een glas hiervan met een paar ijsklontjes. Lekker dorstlessend!


Listening: op dit moment draai ik vooral de plaat Band on the Run van Wings, omdat hier zulke vrolijke muziek op staat. En natuurlijk mag ik Magical Mystery Tour van the Beatles niet vergeten. Deze plaat heb ik net nieuw en daarom wil ik hem het liefst de hele tijd op zetten.

 

Reading: mijn schoolboeken, haha. Helaas, op dit moment lees ik even niets. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd! Als ik weer klaar met alles ben, dan ben ik van plan Tirza van Arnold Grunberg te lezen, ook - ironisch genoeg - weer voor school.

Watching: helaas zijn al de series die ik volg op dit moment afgelopen, boehoe! Ik keek veel Once Upon a Time en Grey's Anatomy, maar dat is op dit moment allemaal van de buis. Ik kan wel zeggen dat ik veel Youtube filmpjes kijk op dit moment, en dan vooral elpee hauls. Oeps, guilty.

Wanting: op dit moment wil ik heel graag vakantie! Ik ga allemaal leuke dingen doen, en ik kijk er ontzettend naar uit. Ik ga een week naar Londen, een week naar Malta, en een aantal dagen met Marjolein naar Berlijn. Een vakantie vol leuke plekken dus!

Loving: het enige wat ik nu kan bedenken is dat ik heel erg van dit weer hou, en ik kan me voorstellen jullie ook. Ik bedoel, wie vindt een schijnend zonnetje en 20 graden nou niet fijn? Mij vind je zo veel mogelijk buiten. Met een leerboek, helaas.

Feeling: een beetje gestrest als ik eerlijk ben. Zoals ik al zei zit ik straks midden in mijn toetsweek, en helaas moet ik echt nog even aan de bak. Ik sta er niet slecht voor, maar ik wil wel mijn jaar met goede cijfers afsluiten. Bovendien heb ik ook nog een Frans mondeling en mijn Cambridge examen waar ik enorm zenuwachtig voor ben. Dit zijn dus even twee weekjes vol stress! Gelukkig begint mijn vakantie daar na al bijna, waar ik ontzettend veel zin in heb.

Wat vinden jullie van zo'n artikeltje? En hoe voelen jullie je op dit moment?


nRelate Posts and Homepage