6/30/2013

Fotografie - Beautiful Nature 2.0

Wat is de natuur toch mooi, en helemaal in deze tijd van het jaar! Het mag dan veel regenen, maar er zijn ook veel wilde bloemen, mooie regendruppels op het gras, en mooie pioenrozen die de hele week ons huis opfleuren. Al toen ik die bloemen op de tafel voor het eerst zag, wist ik dat ik er foto's van wilde maken. Een paar week terug ben ik met mama een stukje gaan fietsen naar de Drentse Aa (een riviertje hier in de buurt) en daar schoot ik ook wat foto's van natuur.










































































































































Vooral de eerste van de rozen vind ik leuk geworden, en stiekem ook wel een beetje WeHeartIt-achtig. Oké, ik ben geen topfotograaf, maar ik blijf het leuk vinden om gewoon random wat op de foto te zetten.

Welke vind jij het mooist?

nRelate Posts and Homepage