6/07/2013

Happy Things #4

Ik ben blij op dit moment, en dat is positief. Ik heb daardoor veel energie om te leren, voel me socialer en heb weer alle inspiratie om artikels voor jullie te schrijven. Ik vind de 'Happy Things' artikeltjes altijd één van de leukste artikels om te schrijven, omdat ze me herinneren aan alle dingen die leuk zijn (op het moment).




1. Na een week rust weer bloggen. Sinds zondag zijn we weer terug! Ik vond het heerlijk om een weekje rust te hebben, maar het is ook weer leuk om mijn vrije tijd te vullen met bloggen. Door de week pauze heb ik ineens weer heel veel inspiratie, dus alles gaat een stuk makkelijker. En gelukkig zijn jullie allemaal zo lief om afgewacht te hebben.



2. Chillen in de zon.
Oké, het is lang niet elke dag lekker weer, maar de afgelopen week heb ik weer genoeg dagen in de zon gezeten/gelegen. In tussenuren lekker buiten zitten vind ik heel leuk, en ook van buiten leren word ik blij. Zo combineer ik chillen in de zon met iets nuttigs doen, en dat geeft een goed gevoel.



3. Tekenen.
Vroeger tekende ik heel erg vaak. Ik had een vriendin waarmee ik altijd tekende, en daarbij verhaaltjes vertelde. Het is niet zo dat ik nou erg goed kan tekenen, maar ik kan er wel bij ontspannen en dat is wat telt. Vorige week kocht ik weer een schetsboek, en sinds dien heb ik er al een aantal (simpele) tekeningen in gemaakt. Het is zo leuk om te doen!



4. Zomerfood!
Wat is er nou lekkerder dan zomerfood? Denk aan: aardbeien, ijs, salade, smoothies, pannenkoeken, etc. Je kunt het ook in de winter eten, natuurlijk, maar op het gras zittende met Suzanne geeft het een extra zomers gevoel. Meteen op dat moment maakten we ook het plan om in de zomer eens te gaan picknicken aan het meer.



5. Vooruit lopen op de planning.
Ik maakte voor de aankomende toetsweek een planning, waaraan ik me tot nu toe goed heb gehouden. Ik loop zelfs met sommige vakken vóór op planning, en dat geeft echt een lekker gevoel! Zo weet ik dat ik in de toetsweek zelf niet zo hard hoef te stressen.

6. Waar ik ook blij van word is:
- Hardlopen met mijn nieuwe Nike+Sportwatch (binnenkort artikel)
- Muffins bakken
- Het einde van het schooljaar komt in zicht
- Geweldige plannen maken voor na de toetsweek
- Veel salaris krijgen
- Vlinders die ik weer overal spot

Waar word jij blij van op dit moment? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage