6/20/2013

i LOVE Summer!

Hoi lieve meiden! Zoals Marjolein gisteren al zei, hebben we besloten ons kindje niet langer meer te verwaarlozen en weer lekker aan de bak te gaan. Op dit moment hebben we eigenlijk al een soort van vakantie, want onze toetsweek is afgelopen. Het enige jammere wat er nog aan zit te komen is de herkansing en de pws weken, waarin we ons pws als het ware af moeten maken. Natuurlijk gaan we hier ons gewoon nog even doorheen slaan! Tijd om te bloggen hebben we in ieder geval genoeg, maar ik wil alsnog nog even light beginnen met een tag, om het gewoon weer rustig op te bouwen. Ik heb namelijk al ongeveer twee weken niet geblogd!
Het is op dit moment dat ik dit artikel schrijf bloedje heet, dus ik vond het wel toepasselijk om een 'I Love Summer Tag' te doen. Deze heb ik al op een aantal blogs voorbij zien komen en ik vond het leuk om hem ook in te vullen. Hij is eigenlijk praktisch hetzelfde als de lente-tag die ik een paar maanden geleden deed, maar dan nu met een zomer thema! Kijken jullie mee?

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?


Hoe kan het ook anders: de neon lakjes van Casuelle die ik gekregen heb voor m'n verjaardag! Die kleurtjes schreeuwen toch zomer? Ze zijn zo fel dat ze bijna licht geven in het donker. En bovendien laten ze m'n handen ook bruiner lijken, groot pluspunt. Ik kan niet kiezen tussen de koraal en de roze, dus ik kies ze lekker allebei.

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?


Deze vakantie wordt zeker weten mijn droomvakantie, want ik ga maar liefst naar drie awesome plekken! Ik ga een week naar Londen met school, dan een week naar Malta met m'n gezin, en dan nog drie dagen doorbrengen in Berlijn met Marjolein. Ik ben nog van plan om een vakantieplannen artikel te maken, dus dan horen jullie meer!


Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?


Het liefst zo weinig mogelijk, haha. Het liefst heb ik gewoon een luchtig shirtje of hemdje aan, en dan met een shortje. Dat is het meest praktisch én hartstikke leuk! Jurkjes vind ik trouwens ook steeds leuker om te dragen, en dan vooral van die flowy exemplaren. Ik heb toevallig net een toffe aangeschaft, die kan lekker mee naar Malta.

Wat is jouw ultieme zomerhit?


Een ultieme zomerhit heb ik niet echt, maar er zijn wel een paar liedjes die ik extra leuk vind in de zomer, zoals 'Let's Go Surfing' van The Drums. Al een ontzettend 'oud' liedje, maar ik word er heel erg vrolijk van. Ook The Beach Boys brengen een zomergevoel in mij naar boven, het maakt niet uit welk lied. Als ik ze hoor dan droom ik meteen weg en lijkt het net alsof ik op het strand lig!


Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?


Sandaaltjes draag ik eigenlijk helemaal niet veel, ik heb maar één paar die na een paar uur al niet lekker meer zitten. Ik draag liever All Stars, hoewel die wel een tikje te warm zijn soms. Slippers zijn natuurlijk ook niet altijd een optie... Ik hoor het al weer, ik heb nieuwe sandaaltjes nodig.

Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een bikini, badpak, tankini?


Ik draag eigenlijk altijd een bikini als ik ga zwemmen. Badpakken kunnen echt ontzettend leuk zijn, maar dan wordt je buik niet bruin! Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een bikini draag. En natuurlijk ook omdat bikini's mij het ultieme zomergevoel geven.

Welke lipsticks in je stash schreeuwen 'ZOMER'?


In de zomer draag ik het liefst geen lipsticks, maar als ik dan moet kiezen ga ik natuurlijk voor fel! Ik heb bijvoorbeeld een lipstick van Sleek die bijna neon koraal is, en ik heb ook nog wat andere koraalkleurige van onder andere Teeez! die echt van je lippen afspringen. 

Wat is je favo zomerdrankje?


Ik had bijna cola met ijsklontjes getypt, maar de laatste tijd kan ik zo genieten van koude green tea! Dat zit in een pak en het is van Pickwick geloof ik. Het is heel verfrissend en er zitten ook niet zoveel calorieën in als in cola. De 'gewone', die met citroen, vind ik het lekkerst. En dan moeten er natuurlijk ook ijsklontjes bij.

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?


Shortjes, hemdjes, een zonnebril, bikini, tijdschriften, muziek, water, zonnebrand, en je bent wat mij betreft good to go! Oh, en vergeet het lekkere weer niet.

Wat vind jij leuk aan de zomer?




nRelate Posts and Homepage