6/19/2013

Inspiratie - Denim

Gisteravond besloten Floor en ik dat we moeten stoppen met het verwaarlozen van ons kindje, SweetHippos, en om op deze lekker warme dag maar eens goed met dat voornemen te beginnen, heb ik een inspiratie voor jullie. Ik hou erg van spijkerstof, en toen ik WeHeartIt opende, kwam ik veel plaatjes met denim tegen. Een geschikt onderwerp voor een inspiratie, denk ik zo.

I Speak Prada! | via Tumblr
I speak Prada!  | via Tumblr

La Fleur | via Tumblr

Simply elegant. | via Tumblr

Untitled | via Tumblr

fashion is art | via Tumblr

(21) Tumblr

Zdjęcia użytkownika Wyindywidualizowane | via Facebook

Tumblr | via Tumblr

Retro Fashionable Star Pattern Low Waist Cropped Pocket Jeans $10.25

Voor de bron van de afbeelding, klik je op de afbeelding.

Fijne dag allemaal! Gaan jullie nog iets bijzonders doen?





nRelate Posts and Homepage