6/26/2013

Inspiratie - Zomerfood

Als de temperaturen stijgen, krijg ik zin in, zoals ik het noem, zomerfood. Onder deze categorie reken ik fruit (en veel ook), ijskoude drankjes en simpele maar lekkere maaltijden zoals een slaatje. Nu ik hierover schrijf loopt het water me al weer in de mond. En laten we de ijsjes niet vergeten - die kunnen natuurlijk ook niet ontbreken in deze inspiratiepost.

Tumblr
Pumped up kicks ;) | breathe-with0ut-y0u: wahh i miss going here in...
let tracy geeks show you another world picture on VisualizeUs
Alívio Imediato | via Tumblr
Untitled
Tumblr
Keep your head up, the colors are beautiful
ωσяℓ∂ σƒ gℓαмσυя ♥
LIVE LIFE WITH NO REGRETS
Sashka M
Bitter feelings. Skinny secrets
Stop chasing shadows, just enjoy the ride
healthy food | Tumblr
❤ -
☁FUCK YEAH CUTE WISHES!
Welcome to my silly life.
DOUCEUR
ஜish
Tumblr
alle afbeeldingen komen van www.weheartit.com

Wat is jouw favoriete zomerfood?



nRelate Posts and Homepage