6/03/2013

My life in pictures - mei #2

Goodmorning sunshines! Oh, wat voelt het goed om weer eventjes te bloggen. Op dit moment ben ik druk bezig met school, maar ik snakte gewoon weer naar dat tikkende geluid van mijn toetsenbord. Ik moet zeggen dat een weekje niet bloggen wel even lekker was, maar nu wil ik toch wel weer aan de slag, hoor. Helaas is mijn schoolleven er niet bepaald rustiger op geworden en moet ik dus nog flink aan de bak, dus ik weet niet hoeveel posts jullie van mij zien deze paar weken, maar ik maak op deze maandagochtend graag even wat tijd voor jullie vrij.
Het is inmiddels al weer juni, hoewel ik het gevoel heb dat ik nog steeds in april leef. De zomer bleef lang uit, maar komt langzaam uit zijn donkere hol gekropen, en ik krijg steeds meer zin in vakantie. Ik ben flink aan het sparen voor mijn weekjes naar Londen, Berlijn en waarschijnlijk Malta, probeer zomerse kleren aan te doen (maar mét panty en vestje...) en eet zomers food. Kijk je mee?



1. ik heb al in geen tijden een jurkje aangehad, dus dat werd tijd. Dit vogeljurkje van H&M hangt sinds vorig jaar in mijn kast, en ik vind hem nog steeds schattig.
2. een lekker groot stuk meloen verorberen na het eten: het ultieme zomerfruit (hoewel watermeloen nog beter zou zijn).
3. mijn bos is weer helemaal groen, en dus vond ik het een goed plan om daar weer eens outfitfoto's te maken.
4. asperges, nog een zomers gerecht! Vooral met wat ei, ham en aardappeltjes vind ik het zo lekker.



1. voor kunst beeldend maakte ik een filmpje over het thema 'zelfbeeld'. Het filmen en bewerken duurden ontzettend lang, maar ik vond het wel ongelooflijk leuk om te doen. Zouden jullie het leuk vinden om het resultaat te zien?
2. het was #nomakeupbeautygloss dag, en ik deed er onbewust aan mee.
3. samen met mijn ouders ging ik naar The Great Gatsby in de bioscoop. Mijn vader viel (as always...) in slaap, maar mama en ik hebben heel erg van de film genoten.
4. als het zonnetje ook maar even schijnt moet je er van genieten, heb ik deze paar weken geleerd. Ik zat dan ook meteen buiten toen het zulk lekker weer was.



1. voor school bezocht ik om 8:00 's ochtends (!) het muziekstuk Le Sacre du Printemps. Het was 100 jaar geleden dat het voor het eerst werd opgevoerd in Parijs. Het was totaal niets voor mij, maar het was toch wel tof om het een keer mee te maken.
2. lekker de Vogue doorbladeren en een plaatje luisteren voor het slapen gaan.
3. met Marjolein genieten van de zon en een ijsje. Ik had de smaak Strawberry Cheesecake, die vind ik zo lekker!
3. natuurlijk wilde ik ook het Vogue shirt hebben waar iedereen het over had, dus die nam ik mee. Ook had ik nog een shortje besteld bij H&M. Gewoon, omdat ik weer eens shopcravings had.

Wat hebben jullie gedaan deze twee weken?


nRelate Posts and Homepage