6/06/2013

New In 06/06 + outfit

Zelf vind ik het altijd ontzettend leuk om 'new in' artikeltjes te lezen. Op de een of andere manier vind ik het altijd heel interessant om te lezen wat anderen hebben gekocht! Ik krijg er zelf ook heel wat shopdrang van, wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar wel ontzettend leuk is. Neem bijvoorbeeld het Vogue-shirt: ik zag heel veel mensen op Twitter die hem hadden gekocht. Normaal ben ik niet iemand die heel erg andere mensen volgt op fashion gebied, maar dit shirt vond ik toch wel heel leuk hoor. En hij is met super veel dingen te combineren! Je krijgt hem bij de Vogue van deze maand (juni) en samen met het tijdschrift kostte het €5,95. Voor alleen een tijdschrift tel ik dat niet zo snel neer, maar met dit t-shirt erbij is dat al een heel ander verhaal.




Dit is de close-up van dit awesome t-shirt. Hij lijkt zo simpel met alleen maar 'Vogue' op de voorkant, maar dat maakt hem juist zo tof. Het is een graphic tee die je zowel netjes met een blazer kunt dragen, of zoals ik hem het liefst zou combineren, met wat stoerdere items. Neem dit shortje bijvoorbeeld, die ik bij H&M bestelde laatst voor €19,95. Op het eerste gezicht lijkt dit een heel basic zwart shortje, maar er zitten ook nog wat scheuren in en bovendien zijn de pijpen gerafeld, voor een stoer effect. Hij heeft een 'regular waist', dus hij zit lekker.


Ik zag met deze beide kledingstukken gelijk een outfit in m'n hoofd. Ik pakte m'n Dr. Martens erbij en een gouden kruisjesketting, en klaar was de outfit. Met een paar kledingstukken kan je al een hele toffe combinatie maken! Dit is echt een mij-outfit, hier zou ik zo in weglopen.



Naast deze twee toffe items heb ik ook nog wat geld besteed aan muziek. Jullie weten misschien wel dat ik voor mijn verjaardag een platenspeler gekregen heb en dat ik sindsdien bijna elk uur van de dag platen luister. Op dit moment is het een heuse verslaving aan het worden, ook omdat ik steeds meer muziek wil die ik af kan spelen. Twee elpees die ik wel even wilde uitlichten waren deze: Band on the Run van Wings en Magical Mystery Tour van the Beatles. 


Beide stonden hoog op mijn verlanglijst, en nu heb ik ze eindelijk! Band on the Run lag bij mijn oom thuis (die hem niet meer kan beluisteren doordat hij geen platenspeler meer heeft) en ik mocht hem gratis en voor niets van hem overnemen. Lucky me! Magical Mystery Tour was het laatste officiĆ«le album van the Beatles wat ik nog niet had, terwijl daar een paar van mijn favoriete liedjes op staan. ik ging rondkijken op Marktplaats of daar een dealtje te halen viel en ja hoor, ik kon hem voor €7,- overkopen van een lieve mevrouw. Het klinkt misschien een beetje duur voor een elpee, maar ik had het er graag voor over. 

Wat vind jij van mijn nieuwe items?



nRelate Posts and Homepage