6/09/2013

Outfit - Pinkness

'O, Suus, wil je nog even snel foto's van mijn outfit maken?' dat vroeg ik vorige week op een dag. Soms verzin ik van te voren uitgebreid dat ik een leuke outfit aan moet doen, omdat ik outfitfoto's wil maken, maar soms bedenk ik me pas 's middags dat de outfit best oké en foto-waardig is. Zo ging het met deze outfit dus. Ik droeg hem gewoon met een maillot, omdat het nog niet zo warm is en ik het niet lekker vind zitten met een panty en shorts. Mijn roze blazer is nog steeds één van mijn favoriete kledingstukken. En Lola wilde ook op de foto...







... En ook nog wat extra fotootjes die ik schoot met papa's 50 mm lens. Sinds Suzanne het ook leuk vind om outfitfoto's te maken en schieten, gaat het makkelijker om haar even te vragen (dan maak ik ook direct van haar, voor haar LookBook). Wel leuk, om zo'n gezamenlijke 'passie' te hebben.

Blazer - Bershka
T-shirt - New Look
Shorts - Monki
Maillot - H&M
Schoenen - Converse

Wat vind je van mijn outfit? 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage