6/25/2013

The journey of my jeans

Twee jaar geleden kocht ik deze spijkerbroek bij de Gstar winkel in Groningen. Twee jaar lang is dit mijn trouwe vriend geweest, maar nu is het dan echt het moment dat ik moet toegeven dat ik de broek heb afgedragen. Het kan niet langer meer, ik heb een nieuwe nodig!



Dit is de broek toen ik hem kocht. Best normaal, maar wel heel fijn skinny en een mooie kleur. En aangezien ik hem twee jaar (!) heb gedragen, kun je denk ik ook wel concluderen dat het een goede kwaliteit is. Het is de prijs waard! En nu komt de na-foto...





Ik zou 'm nog best kunnen dragen, maar ik vind wel dat je bij deze broek heel duidelijk ziet dat dat gat er dus niet hoort. Maar weggooien, dat kan ik niet. Want weet je wat ik er wel niet allemaal mee gedaan en meegemaakt heb?


- De broek ging van de derde klas naar de vierde klas naar de vijfde klas. Ik heb er heel wat lesuren in uitgezeten en heel wat toetsen in gemaakt.
- De broek heeft me heel vaak geholpen met werken. Omdat hij zo lekker zit, heb ik er geen last van als ik al die vulling de schappen in ram. En ik droeg 'm zelfs nog toen ik nog kranten liep.
- Ik nam de broek twee keer mee op vakantie, naar Tsjechiƫ en Italiƫ.
- Het is mijn favoriet voor een chill-dagje. Trui er bij, en klaar!
- Ik hield heel wat filmavondjes in de broek, dat weet ik gewoon.
- Ik droeg hem in de bus op uitwisseling naar Spaans Baskenland.
- Ik fietste heel wat kilometers naar school in deze broek.
- ... en nog veel meer!



Tot zo ver de ode aan de broek! Als ik een nieuwe, perfecte broek gevonden heb, laat ik jullie dat natuurlijk weten.

Heb jij wel eens een broek tot op de draad versleten?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage