6/29/2013

What to buy in London?

Ik gooi jullie er echt dood mee, maar vandaag is het dan zo ver: ik vertrek naar Londen! Als je mijn plannen nog niet hebt gelezen, klik dan hier. Ik ga allemaal (hopelijk leuke) excursies en opdrachten doen, maar daarnaast krijgen we ook best veel vrije tijd. En wat kun je het beste doen als je in Londen bent? Juist, DIEHARD SHOPPEN! Ik heb voor jullie een soort van wishlist samengesteld van winkels die in Londen (en omstreken) te vinden zijn.

New Look


1. Zwarte kanten bandeau - ik zoek al heel lang naar eentje, want ik heb een aantal topjes die met alleen een bh iets too much zijn! Deze lijkt me perfect: hij is zwart, maar niet saai door de kanten details.
2. Tuinbroek/dungarees - ik roep al eeuwen dat ik een tuinbroek wil, maar in de Nederlandse winkels lijken ze een beetje schaars. Bij New Look hebben ze echter ontzettend veel keus! Deze met streepjes vind ik heel leuk, maar ik ben ook nog op zoek naar een effen exemplaar.
3. Dip-dye shorts - ik hou van shorts zoals jullie weten, maar een dip-dye shorts heb ik nog niet in mijn kast liggen. Deze vind ik perfect, de wassing is mooi, en ik denk dat ik hem met veel dingen zou kunnen combineren.
4. Sandaaltjes - met mijn grote en brede voeten is het bijna onmogelijk om leuke sandaaltjes te vinden. Ik denk daarom ook niet dat deze me zullen passen, maar dat maakt ze niet minder tof! Gaaf toch, met dat neon?

Forever21


1. Muscle Tee's - het maakt niet uit wat er op staat (ok√©, toch wel een beetje), als ik  maar wat muscle tee's kan scoren voor de zomer! Ze zijn lekker luchtig en een beetje baggy, en gewoon lekker stoer. Deze met Han Solo erop vind ik tof, stiekem ben ik een grote Starwars fan. 
2. Denim gilet - ik ben gek op deze waistcoats, ze kunnen een outfit echt afmaken. Op dit moment heb ik alleen nog een donker exemplaar in m'n kast, en hier wil ik graag nog een lichte aan toevoegen. Deze vind ik heel erg leuk!
3. Bikini - check deze neonkoraal kleur, hoe vet is deze bikini? Ik heb al een mooie felgekleurde, maar ik heb gewoon meer nodig. 
4. Ketting - ik draag op dit moment wat weinig sieraden omdat ik er steeds niet aan denk, maar als ik deze ketting in mijn bezit zou hebben, wist ik het wel hoor! 

Winkels waar ik verder nog heen wil:

  • Boots/Superdrug
  • Topshop
  • Primark (!)
  • Camden (markt)
Hebben jullie nog tips voor shoppen in Londen?




nRelate Posts and Homepage