6/21/2013

Wishlist - Zomer

Het feit dat de truien nog steeds op de bovenste plank van mijn kast kunnen liggen, betekent simpelweg dat ik te weinig kleding heb voor in de zomer om de plank te kunnen vullen. Ik heb een shop-tour gepland staan over twee weken, met mama en mijn zusje. Ik heb al voor mezelf opgeschreven wat ik ongeveer nodig heb, en besloot dat het wel weer eens leuk was om een wishlist te maken. Want wow, dát is me toch lang geleden dat ik dat gemaakt heb! En volgens mij komt het prima uit met het shoppen, precies in de sale!







1. Jeans - Diesel €109,55 (aanbieding) 
2. Cropped broek - Zara €27,95
3. Shirt bloemen - Vero Moda €15,95
4. Mouwloze blouse - H&M €9,95
5. Ombre Shirt - HEMA €15
6. Shirt - Mango €9,99
7. Jurkje - Mango €19,99
8. Mouwloze blouse - Pieces €21,95
9. Rokje - C&A €13,90

Verder wil ik ook nog graag nieuwe schoenen, maar daar moet ik tegenaan lopen, in plaats van van te voren bepalen welke ik wil. Ik hoop dat ik in de stad een paar van deze leuke dingen ga vinden!

Wat wil jij shoppen? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage