7/16/2013

Food in my life!

Het onderwerp dat het meest voorbij komt op mijn foto's op mijn mobiel? Eten! Ik vind het leuk om op de foto te zetten wat ik aan het eten ben of ga eten, en dat soms ook te Instagrammen. Het leek mij leuk om te laten zien welke voedsel-foto's van de afgelopen weken op mijn telefoon rondzwerven. Een soort 'My life in pictures' dus, maar dan 'My life in food'. De volgorde van het eten is compleet willekeurig, en staat dus niet in volgorde van de tijd.







1. Ijskoffie bij de Hema na het ontbijt met Marieke. Ik kan je vertellen: dat is érg lekker!
2. Ik bood aan om eens te gaan koken, en na alle recepten in de 'Appie App' doorgespit te hebben, koos ik ervoor om een Kipquiche met courgette te maken...
3. ... en als toetje een heerlijke trifle met eierkoek, slagroom, vanillekwark, framboosjes en vla.
4. Ook maakte ik zelf ijskoffie, die een stuk minder lekker was dan die vna de Hema, maar wel prima. Ik maakte het van het restje slagroom en koffie, dat ik even in de vriezer zetten.

1. We hadden nectarines in huis, en omdat ik die zo lekker vind, besloot ik een fruithapje te maken samen met een banaan. De combinatie nectarine en banaan is heerlijk!
2. Na een barbecue hielden we wat marshmellows in het vuur. De meesten mislukten, maar sommige werden ook heerlijk.
3. Van een restje stokbrood maakte ik mini-tosti's. Het zag er zo schattig uit!
4. Bij de Action spotte ik deze heerlijke snoepjes, die ik direct mee nam naar de kassa en 'savonds opat. Om Floor jaloers te maken, Whatsappte ik haar deze foto.

1. Nog een plaatje van de Quiche.
2. Tijdens een pauze van het shoppen aten we iets bij de La Place. Alle drie, mama, Suzanne en ik, hadden we een heerlijke fruitsmoothie. Helaas lieten mama en Suzanne allebei op precies hetzelfde moment de smoothie vallen... De smoothies die je op de foto ziet, zijn dus nieuw.
3. Taartje omdat ik over ben naar 6vwo!
4. Mijn avondeten was lekker en had ik zelf gemaakt. Ik at witlofsalade met rozijn en appel, een heerlijke (biologische) cordon bleu en pasta met tomaat en kaasvulling.


1. Mocht je een keer de allerlekkerste slasaus nemen: kies voor de Sinaasappel-mosterd variant. Die is zó lekker!
2. Mijn ontbijt voordat ik om half 8 moest beginnen in de Albert Heijn. Ik ontbijt sowieso altijd met boterham met hagelslag, en voor de variatie nam ik er ook eentje met vruchtenhagel bij. Lekker en krachtvoer!
3. Het was tijd om te barbecueën! We deden dit keer niet erg ingewikkeld, maar we hadden wel lekkere salade, stokbrood, vleesjes en prosecco...
4. En de volgende dag als toetje maakten we het zomerfruit dat nodig eens gegeten moest worden, op. Ik hou van aardbeien en kersen, en meloen/nectarines/abrikozen/perziken/alles.












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage