7/02/2013

Frontrunner zomertrends

Dit artikel is in samenwerking met Frontrunner geschreven.
Het is weer zomer! Uiteraard is dat de tijd van teenslippers en sandaaltjes, maar het is ook erg fijn om een paar gympen of sneakers te hebben, voor bijvoorbeeld een festival of een shoptrip. Samen met Frontrunner laat ik jullie de trends van de zomer zien, en hierbij laat ik jullie een aantal outfits zien van Lookbookers.

Trend 1: Converse AllStar
Ik hou van de Allstar, en naast dat ze heerlijk zitten, festivalproof en te combineren met alles zijn, zijn ze ook echt niet meer weg te denken uit het modebeeld. Ik heb zelf twee paar, lage zwarte en hoge bordeauxrode, en ik draag ze met veel liefde. In de zomer draag ik mijn Allstars het liefst met shorts, een leuke bloementop en een arm vol armbandjes.


Trend 2: Adidas
Hoog op mijn wishlist staan een paar mooie sneakers van Adidas, waarmee ik heel Berlijn door kan wandelen zonder last te krijgen van mijn voeten. Adidas komt elke zomer weer terug met vrolijke sneakers, en eigenlijk het hele jaar door zijn ze te vinden op de straten.







Dit zijn mijn twee favoriete trends van de zomer. Ik heb al twee paar Allstars, en Adidas zou ik érg graag in mijn bezit willen hebben. Wat ook erg in de mode is dit voorjaar, zijn sneakers met dierenprints en New Balance schoenen.

Wat is jouw favoriete schoenentrend?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage