7/25/2013

Gehyped op Lookbook #10

Wiew, een 'gehyped op Lookbook' jubileum! Ik heb al een tijdje geen meer gemaakt, dus dat werd tijd. Inmiddels weten jullie dat LookBook.nu mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. Aangezien ik dungarees zo leuk vind op dit moment, heb ik daar onbewust veel outfits mee gehypet. 

NOTHING SCARES ME ANYMORE

Jamie volg ik al een flinke tijd op haar blog, want ze maakt de meest prachtige foto's! Ze is sinds kort ook te vinden op LookBook. Heel leuk, want haar stijl vind ik net zo tof als die van haar co-blogster Silvy. De tuinbroek heeft ze van de thrift shop, wat me stiekem een beetje jaloers maakt. Waarom vind ik dat soort dingen niet? Ook haar fake Dr. Martens van de H&M vind ik heel cool, jammer dat ik die toen niet gescoord heb. Niet alleen de outfit vind ik leuk, maar de foto's vind ik ook gorgeous as always.

Casual.

Zoals altijd is Maddy weer onwijs leuk gekleed. Ik heb het gevoel dat er altijd wel een outfit van haar in 'Gehyped op LookBook' zit, haha. Ik vind haar stijl gewoon zó leuk! Ook nu weer. Ze heeft een ontzettend leuk giletje aan met een t-shirt die ik ook zo zou kunnen dragen, en de rugzak is natuurlijk helemaal amazing. Alleen de broek had wel wat strakker gemogen, maar haar staat het goed.

Come canoeing?

Jup, weer een tuinbroek, grafisch t-shirt en stoere boots. Je ziet duidelijk een patroon in mijn hypes, haha. Elle-May heeft het weer goed gedaan, hoor. Het t-shirt vind ik ontzettend leuk en de rugzak zou ik ook wel in mijn kast willen hebben hangen. En is de zonnebril niet ook cool? Oh, en niet te vergeten: haar haar. Als zo'n nonchalante vlecht mij stond / als ik hem zou kunnen maken, had ik dat zeker een keer gedaan. 

July 4, 2013

Het is wel weer duidelijk dat ik ben gevallen voor mooie foto's dit keer. Damn, die kleuren en die compositie! En de outfit natuurlijk niet te vergeten ;) Stay C. heeft het simpel gehouden, maar daar hou ik van, of zo. De kleur van de denim blouse is precies goed en de lichte broek en sneakers maken het geheel lekker luchtig en zomers. Ook de zonnebril en het horloge vind ik heel cool. Een prima 4th of July outfit!

Welke outfit is jouw favoriet?



nRelate Posts and Homepage