7/12/2013

Hema Instagram fotoboekje

Laatst was ik op de Hema site aan het rondneuzen, omdat ik een aantal foto's wilde laten afdrukken, toen ik ineens stuitte op het Instagram fotoboekje. Ik was er direct verliefd op, en wilde er ook sowieso eentje laten maken. Voor mezelf zo'n boekje maken ging me net iets te ver, dus maakte ik eentje voor Suzanne, waarin ik foto's van mijn Instagram die betrekking hebben op ons samen plaatste. In totaal zijn het 18 foto's, en ik betaalde €6.






De kwaliteit van de foto's zijn heel erg Instagram, natuurlijk geen spiegelreflex kwaliteit, maar zeker prima. Het boekje is 10x10 centimeter, dus erg schattig en leuk om ergens neer te zetten. De bladzijden zijn van een soort dik plastic, en er zit een glans overheen. Ik vind het echt een heel leuk boekje geworden, vooral erg leuk om kado te doen!

nRelate Posts and Homepage