7/17/2013

Hoe zou ik mijn huis inrichten?

Nee, ik krijg geen nieuw huis of een nieuwe kamer, maar stel dat... Ik denk er vaak over na welke kleuren ik dan zou gebruiken voor de muren en de vloer, welke meubels ik in mijn huis zou doen en hoeveel ramen ik zou doen in mijn huis. Gelukkig bestaat Home24, een webshop waar keus genoeg is voor dromers als ik. Ik vind het leuk om op de site te kijken en mooie, soms onbereikbare, meubels uit te kiezen. Om het toch een beetje minder onbereikbaar te maken, keek ik laatst naar de meubels die ik in mijn eigen kamer, mijn toevluchtsoord, neer zou zetten. Wil je weten welke?

Als eerste het bed, want dat is een eyecatcher in de slaapkamer, en ook belangrijk voor je nachtrust. Ik zou kiezen voor een tweepersoonsbed, zodat ik lekker veel ruimte heb. Ik wil een mooi, zwart bed. Hierop zou ik veel kussens leggen, zodat ik er overdag fijn op kan lezen. En wat ik ook leuk zou vinden, is een bed die je kunt verstellen naar een zithouding.


Ik droom al heel lang van een echte kaptafel, waar ik uren aan kan zitten om me op te maken, mijn nagels te lakken en mijn haar te doen. Voor het contrast met het zwarte bed, kies ik de kaptafel in het wit. Dat zijn ook meteen mijn twee basiskleuren voor de kamer: zwart en wit, met in de accessoires kleurtjes om het geheel op te fleuren.


Ook wil ik een leuke stoel waar ik in kan zitten met een kopje thee, kletsend met een vriendin, en waar ik in kan lezen of leren. Deze stoel met bloemetjes vind ik ge-wel-dig! Hij fleurt mijn kamer dan goed op, en ik denk dat hij ook nog eens hemels zit.



En natuurlijk moet ik ook een bureau hebben met een leuke bureaustoel. Daar kan ik dan bloggen, huiswerk maken, chillen en ga zo maar door.

Hoe zou jij je kamer in richten als je oneindig veel geld had en geen beperkingen?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage