7/03/2013

Inspiratie - Shorts & Bracelets

Het is weer zomer, wat betekent dat ik weer bezig ga met het verzamelen van armbandjes op plekken waar ik geweest ben. Ik vind het altijd zó leuk staan, en ook is het een herinnering aan mijn arm. Als het winter wordt haal ik ze meestal er weer af. Ik deed op Weheartit inspiratie op, en ik kwam erachter dat leuke armbandjes vaak gecombineerd worden met shorts. Deze combinatie dus, in een inspiratie artikeltje.

. | via TumblrBracelet




.@obymuse |


coco summer

Fashiondivaz: фотографије | via Facebook

Listen to your heart | via Tumblr

Hazel Eyes Arm Candy Set by dAnnonEtsy on Etsy

Pink shorts and bracelets

shorts

Chique!

SENSE-AND-FASHION | via Tumblr

▲ Fashionotta ▼ | via Tumblr

moda 2013

(4) Tumblr

silver

Take me down like I'm a domino | via Tumblr

Draag jij ook veel armbandjes (in de zomer)?



nRelate Posts and Homepage