7/23/2013

My Bucket List #2

Een jaar geleden maakte ik een artikel over mijn bucket list. Nu het weer zomer is, en ongeveer een jaar geleden, lijkt het me leuk om nog een bucket list artikel te maken. Zo kan ik kijken wat er verandert is in mijn wensen. Wensen blijf ik altijd hebben, en ook al komt de helft daarvan niet uit, het is toch leuk om in mijn achterhoofd een aantal dingen te hebben die ik echt nog graag wil doen. En misschien, als ik het maar hard genoeg wil, gebeurt het ook wel. Plaatjes (deel 1) van Perfectbucketlist.





Plaatjes (deel 2) van Daintybucketlist.









Zo, dat was mijn lijstje voor nu! Een aantal dingen gaan deze zomer gebeuren, zoals het lezen van 'The fault in our stars' en 'The great gatsby', andere dingen misschien ooit! Longboarden lijkt me erg tof trouwens. Het ziet er altijd zó leuk en soepel uit. Helaas denk ik dat ik zo van het board af zou vallen...

Wat staat op jouw bucket list?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage