7/06/2013

My life in pictures - juni

Het is juli jongens, JULI! Nu kunnen we het hopelijk dan toch echt zomer noemen. Juni ging ontzettend snel voorbij, voornamelijk omdat school voornamelijk alleen nog maar bestond uit toetsweek, boeken inleveren, pws'en en rapport ophalen. En Londen natuurlijk niet te vergeten! Doordat ik veel heb moeten blokken in de eerste paar weken heb ik toen niet zo veel foto's gemaakt, maar toen ik eenmaal weer vrije tijd had ging het al weer beter. Vandaar een hele maand in één post! Ik heb stiekem al een beetje verklapt wat er allemaal op deze foto's staat, dus ik laat jullie ze maar gauw bekijken.


1. een lekker groot glas groene ijsthee met ijsklontjes onder de parasol. Hier was het heerlijk weer!
2. bij lekker weer hoort een zomerse outfit. Deze had ik samengesteld voor een shoplogartikel.
3. met warm weer vind ik het lekker om een knot in de hebben. Dan hangt mijn (nu toch wel 'lange' haar) niet zo in mijn nek.
4. ik ging barbecueën bij Marjolein, en daar had ik dit heerlijke toetje met aardbeien, slagroom en brownies.




1. nog een groepsfotootje van de barbecue. Ik ben ontzettend bleek hier!
2. het was vaderdag en dus maakte ik met mama een lekker ontbijtje voor mijn papa.
3. nog even blokken in de zon voor de laatste toets! Ik had vier tussenuren tussen toetsen dus dit kon ik mooi gebruiken om in het gras te zitten en nog even te leren.
4. watermeloen als toetje! Ongelooflijk lekker en zomers.


1. ik vond de Nintendo DS terug en besloot gelijk weer even een spelletje te spelen! Ik kwam erachter waarom ik het ook al weer zo leuk vond, haha.
2. tijd voor pws-middagen! Ik heb heel hard gewerkt en ik ben heel benieuwd wat mijn begeleider er van vindt.
3. inpakken voor Londen! Ik liet nog expres wat ruimte over voor shoppings ;)
4. een lekker comfy outfitje met een trui en shorts.



1. op de boot naar Dover! In Calais (Frankrijk) was het nog bewolkt, maar eenmaal op zee brak het zonnetje door en ook in Engeland scheen de zon! Heerlijk.
2. de pier van Brighton! Helaas was de zon hier weer weg, hihi.
3. deze foto is gemaakt op de laatste dag in Londen, we waren hier al weer op weg naar de bus.
4. die dag waren ik en mijn groepje naar Abbey Road gegaan, want we wilden ook zo'n awesome foto! Niet origineel, maar als Beatlesfans moesten we er toch een hebben.

Wat heb jij beleefd deze maand?



nRelate Posts and Homepage