7/02/2013

New in - Engelse boeken en Action

Afgelopen donderdag ging ik met Suzanne op de fiets naar haar orthodontist. Na het bezoekje gingen we nog even langs de Action, om te kijken of er nog iets leuks te vinden was. Altijd, natuurlijk, dus nam ik daar iets mee. Ook had ik samen met Floor gebruik gemaakt van de 3 boeken voor €20 actie van Bol.com, die ook donderdag binnen zijn gekomen. Benieuwd wat ik gekocht heb? Kijk maar mee.







Wat een heerlijk vintage plaatje is dat hè? We bestelden drie boeken: The perks of being a wallflower van Stephen Chbosky, The fault in our stars van John Green en The Great Gatsby van F Scott Fitzgerald. De laatste is voor Floor, omdat ik écht niet meer kon kiezen welke ik naast de twee wilde en Floor wel graag The Great Gatsby wilde hebben. Goede deal vond ik zo. Ik ga de boeken bewaren voor op vakantie, zodat ik lekker in de zon Engels kan gaan lezen. Eigenlijk hou ik niet van Engels lezen, maar ik vind dat ik het maar eens moet verbeteren, en bovendien lijken deze boeken me echt heel leuk.



Dan de Action...

Ik had veel goede dingen gehoord over de Poriënstrips van de Action, dus nam ik die mee. Willen jullie hier een review van zien? Dat kan geregeld worden.


Ook kocht ik het roze hempje dat je hierboven ziet, voor (volgens mij) €2,30. Ik heb hem al twee dagen gedragen, en hij zit erg goed, fijn en mooi. Ik hou van die kleur. Suus heeft hem ook gekocht, dus dan zijn we tweelingen, haha. 

Dat was 'm alweer! Ik ga donderdag shoppen in Groningen, in de sale, dus jullie kunnen binnenkort weer een shoplog verwachten. Hebben jullie liever foto's of een filmpje? 

(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage