7/26/2013

New in - Ikea

Een tijdje geleden moest ik 's avonds werken. Toen ik hard aan het werk was, gingen papa, mama en Suzanne naar de Ikea om een nieuw matras voor me te kopen (die ik van te voren wel een soort van had uitgezocht). Toen ik thuis kwam lagen er nog een aantal dingetjes op me te wachten. Ik laat jullie in dit artikel zien wat ze voor me meenamen, omdat ik alle dingetjes leuk vind.







Je ziet drie dingetjes: Een shoptasje, een drinkflesje en een scrapbook. En daarnaast was er nog een appelflap, maar die is zoals je wel kunt raden direct in mijn mond verdwenen.




Als eerste een drinkflesje, omdat ik wel eens liet vallen dat ik het zonde vind om elke keer een nieuw plastic flesje te pakken. In dit flesje kan 600 ml, wat heel veel is. Ik ga hem meenemen naar Berlijn (als jullie dit lezen: ik heb hem meegenomen naar Berlijn) en ben erg benieuwd of het me gaat bevallen. Het flesje zelf weegt niet veel, en je kunt er ook voor kiezen om hem maar half te vullen om het niet zo zwaar in je tas te voelen.



Je kent misschien wel dat je in de stad loopt met allemaal zooi in verschillende plastic tasjes, die gaan scheuren of over de grond slepen. Ik heb dat probleem altijd. Gelukkig bestaan er handige tasjes die je snel kunt uitvouwen en weer kunt opvouwen tot een klein pakketje. Ook deze ga ik meenemen naar Berlijn.

Laatst konden jullie la lezen over mijn Stijlboek. Ik doe dit in een klein notitieboekje, maar mijn voorspelling is dat die uiteindelijk helemaal dik gaat worden. Ook zocht ik al een tijdje een dummie achtig boek, waar ik in kan tekenen en dingen in kan plakken. Ik weet nog niet helemaal waar ik het boek voor ga gebruiken, maar ik weet zeker dat ik hem ga gebruiken binnenkort.

Dat waren de dingetjes die ik gekregen heb van de Ikea. Ook heb ik dus een nieuw matras, omdat mijn oude helemaal versleten was en er lag een soort kuil in het midden doordat ik daar altijd op lig. Het was dus nodig ;)

Vind jij de Ikea ook altijd zo leuk? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage