7/22/2013

Outfit - Just Like in Vogue

Zoals altijd de traditie is na een flinke shopsessie: outfitfoto's schieten! Op de allerlaatste schooldag dit jaar (wat tien minuten rapport ophalen betekent...) besloten Marjolein en ik onze outfits op de foto te zetten. Het was er niet echt weer voor, maar ik trotseerde die dag de 'kou' en liep rond in mijn nieuwe tuinbroek zonder panty!






We gingen naar het 'weiland' vlak bij mijn huis, waar het mais al begon op te komen. Nu ik dit schrijf is het al zo veel hoger! Het vormde een mooie achtergrond voor de outfits van ons beiden, dus hier hebben we ons flink uitgesloofd voor de camera! Ik was nog maar net terug uit Londen, of ik had al wat nieuwe kleren in gebruik genomen. Ken je dat, dat je gelijk al je nieuwe kleren aan wilt? Nou, dit was weer zo'n geval.


Ik ging deze keer weer voor grunge met m'n Dr. Martens en mijn stoere dungarees met slijtplekken. Ik hou echt van dit ding, hij valt zo leuk te combineren door de kleur! Voor deze outfit besloot ik het simpel te houden, en hem te pairen met mijn Vogue t-shirt (die iedereen heeft, hehe). Ik hou van simpele witte t-shirts met opdruk, ze zijn basic maar wel met iets extra's! Het was dat ik mijn nieuwe zonnebril nog niet had, anders had ik hem - ondanks de bewolking - hier ook bij op gedaan. Dat had het geheel denk ik helemaal afgemaakt.

Qua accesoires heb ik ook niet heel erg uitgepakt, maar het wel precies op 'mijn' manier gedaan: simpel en basic. Het canvas tasje ben ik helaas vergeten te laten zien in de shoplog! Er staat een gave Rolling Stones opdruk op en hij komt van de Primark. Hij was maar één pond vijftig en lag bij de kassa, en ik kon het echt niet laten om hem mee te nemen. Ik vond hem heel leuk bij deze outfit, dus ik hing hem om mijn schouder.


Ik ben een meisje van de simpele sieraden, en ik heb dus ook alleen maar deze simpele ring van de H&M en mijn snorloge van sieradenkistje.nl om. Het is niet teveel, maar ook niet te weinig. Mijn Dr. Martens hoorden gewoon bij deze combinatie, want zelfs met blote benen vind ik ze ontzettend gaaf. Ik krijg er helemaal een festival  gevoel van.
Soms kan ik het gewoon niet laten om niet serieus te doen. Marjolein zei dat dit "een typisch Floor gezicht" was, nou, dan weet je het wel.
Wat vind jij van deze outfit?


nRelate Posts and Homepage