7/14/2013

Picknick met Romy

Afgelopen maandag reisde ik af naar het Noorden om naar Romy te gaan. Het was heerlijk weer, dus de fiets-, bus-, en treintocht van ongeveer een uurtje overleefde ik met gemak. Ook liep ik de Starbucks voorbij op het station, wat ik beschouwde als zelfbeheersing. Ik had wel erge honger, want de lunch zou ik pas samen met Romy gaan doen in de vorm van een picknick. Heel gezellig, lekker in het zonnetje en ook nog lekker eten. Mijn camera ging natuurlijk ook mee, en in dit artikel zie je het resultaat.



































































Het was super gezellig om heel wat uurtjes in dat parkje te zitten in de zon en schaduw, perfect. Gelukkig kwamen er niet veel mensen langs :D Ook heb ik weer wat inspiratie opgedaan door met Romy te kletsen, waaronder dat ik weer wil beginnen met een stijlboek. Dat vond ik altijd zo leuk, en ik wil het weer gaan oppakken. Dankjewel Romy voor de leuke dag.











nRelate Posts and Homepage