8/24/2013

Back to School - schoolspullen


Als je in het zuiden van Nederland woont zit je waarschijnlijk al weer een weekje op school, maar ik (en vele anderen) beginnen maandag pas weer aan een jaar vol huiswerk en proefwerken. Dit jaar is voor mij extra speciaal, want ik ga naar 6 vwo, wat betekent dat dit mijn eindexamenjaar is! Ik vind het wel heel spannend, want van dit jaar hangt heel veel af. Ik moet natuurlijk goed het jaar beginnen, en hoe gaat dat beter dan met leuke schoolspulletjes? Op een dinsdagmiddag ging ik met mijn broertje de stad in om schoolinkopen te doen. Zoals elk jaar wilde ik het weer simpel houden en bracht ik een bezoekje aan de Hema.



School is saai, dus ik wilde veel kleur toevoegen aan mijn schooltijd. Bij de Hema zag ik al deze geweldige felle kleuren schriften, dus die mochten mee. Links zie je een wiskundeschrift, daarna komen de A4 schriften voor bijvoorbeeld geschiedenis, en ik heb ook nog maar een aantal kleine schriften meegenomen voor de zekerheid.


Tot slot nog wat hoognodige dingen. Nieuwe pennen zijn altijd goed, en Hema heeft altijd hele leuke en vrolijke printjes. Bovendien schrijven ze ook nog fijn, score! In het midden zie je m'n nieuwe agenda, en eigenlijk is het precies dezelfde als die ik vorig jaar had, maar dan met een ander design natuurlijk. Deze agenda heeft insteekhoesjes, dus ik ben van plan er nog wat leuks van te maken. Rechts zie je m'n nieuwe etui. Met m'n vorige heb ik maar liefst twee jaar gedaan, maar deze is nu echt dood. de gaten zitten erin! Ik wilde gaan voor een basic zwarte, want die kan altijd. Al m'n schrijfgerei past er precies in!
Kaftpapier had ik nog van vorig jaar, dus dat hoefde ik niet meer te kopen. Besides, sommige boeken kaft ik stiekem nooit, oeps!

Ben jij al klaar voor het nieuwe schooljaar?


nRelate Posts and Homepage