8/30/2013

Essie - Bordeaux en Lillacism

Ik geef toe dat ik de laatste tijd niet zo make-up verslaafd meer ben als dat ik ooit geweest ben. Mijn nagellak werd redelijk verwaarloosd, en veel meer dan mascara droeg (en draag) ik niet. Toch had ik nog wel een droom, en dat was om Essie nagellak te hebben. In Nederland vrij prijzig, in Oostenrijk al iets goedkoper. En ik had nog een gelukje, namelijk dat de Essie afgeprijsd was met 20%. Ik kocht twee kleuren die ik op verschillende blogs al voorbij had zien komen: Bordeaux en Lillacism.





Ik begin met de lila kleur: Lillacism. Hij is heerlijk pastel, paars en lakt ook nog eens super fijn. De kwastjes zijn breed, zodat je in één of twee keer een nagel kunt doen. En wow, wat blijft Essie lang zitten! Terwijl ik in de vakantie gewoon ging zwemmen, afwassen en dingen doen, bleef het een week op mijn handen zitten. Dat is echt nog nooit voorgekomen. Ik ben super blij met dit kleurtje, en heb het al meerdere keren gedragen.

Dan Bordeaux, een classy donkerrode kleur. Ik wilde al tijden zo'n kleur nagellak, omdat die naar mijn mening eigenlijk altijd wel kan. Het staat chic, pittig en mooi. Bovendien lijken mijn nagels langer. Ook deze blijft erg goed zitten en ik ben er erg blij mee.

Ik ben helemaal blij hiermee! Sowieso dat dit mijn twee favoriete kleurtjes worden, en ik  kan niet wachten om nog meer van Essie te kopen, want wat een geweldig merk is het.

Heb jij iets van Essie?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage