8/04/2013

Filmstash Marjolein

Ik vind het heerlijk om films te kijken, en stiekem vind ik het 100 keer leuker om een echte film te hebben en die te kijken op de televisie, dan om een film te kijken via internet. Ik heb dan ook redelijk wat films, die ik heb gekregen of gekocht in de afgelopen jaren. Toen ik bezig was voor dit artikel en alle films zocht die van mij zijn, kwam ik tot de ontdekking dat het er meer zijn dan ik dacht. Wat opvalt, is dat ik vooral romantische komedies heb, maar dat vind ik gewoon erg leuke films en die kan ik erg vaak opnieuw zien. Thrillers vind ik ook leuk (soms), maar als je die één keer gekeken hebt en de hoofdzaak van de film weet, vind ik het niet leuk om 'm nog een keer te kijken.




What to expect when you're expecting - Letters to Juliet - Water for elephants.
Laatst liep ik de blokker binnen en kon het niet laten om deze films, die alle drie een fijne prijs hadden, mee te nemen. Ik heb de rechter twee al een keer gezien, maar de linker nog nooit. Deze films gaan mee op vakantie, dan kunnen we ze kijken in de auto op onze portable DVD-speler.

The Reader - 17 again - Brides Maids
17 again was een hele tijd lang de lievelingsfilm van Floor en mij. Nog steeds vind ik hem best grappig, al begint het nu ook irritant te worden. Bridesmaids is ook erg leuk en grappig, en The Reader heb ik nog nooit gekeken via deze DVD, maar ik heb hem wel gekeken op school.





Love Happens - It's complicated - Easy A
De eerste twee vind ik leuk, maar niet héél leuk, en Easy A is echt mijn favoriete film ever. Ik vind hem geweldig en leuk en vrolijk en kan hem bijna uit mijn hoofd meedreunen. Ook de muziek in de film vind ik erg leuk, zoals 'A pocketful of sunshine', en meer superleuke nummers.

He's just not that into you - Yhe Help - Titanic
Stuk voor stuk leuke films, en de rechter twee zijn zielig en mooi. Titanic moet ik niet te vaak kijken, omdat hij zo lang duurt en zo zielig is, maar onderweg in de auto hebben we makkelijk genoeg tijd om 'm te kijken, en dan gaat de tijd wat sneller. Ook The Help vind ik erg leuk en mooi!

Good luck chuck - Crazy, Stupid, Love - Step up
Good luck chuck is echt een hilarische film. Een typische romantische komedie, dat wel. Net als Crazy, Stupid, Love trouwens. Al is dat ook één van mijn favoriete films, aangezien mijn twee favo acteurs er in spelen: Ryan Gosling (oh, hot) en Emma Stone! Ook Step Up blijft een klassieker. Deze heb ik al héél lang. Ik won hem een keer toen ik nog een abonnement op de Kidsweek Junior had. Aangezien de film in 2006 uitkwam, heb ik hem rond de 7 jaar.



Dear John - The Notebook
En als laatste de twee Nicholas Sparks boeken films. Dit zijn ook twee van mijn favoriete films. Ze vervelen nooit, en The Notebook blijf ik geweldig vinden (vooral dé zoenscène, uiteraard). En ook speelt daar Ryan Gosling in, dus een erg grote verrassing is het niet dat ik deze film leuk vind.

Dat was mijn filmstash! Eigenlijk vind ik alle films die ik heb erg leuk, en ik heb ze allemaal al minimaal één keer gezien (behalve the Reader dan...). Aan mijn stash is ook goed te zien van welke films ik houd, zoals ik al in de inleiding vertelde.

Wat zijn jouw favoriete films? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage