8/11/2013

Mijn DIY shorts

Een tijdje terug konden jullie lezen over mijn favoriete jeans van Gstar, die begon te slijten. Nu zijn het geen jeans meer, maar shorts! Ik wilde al een hele tijd een lange broek afknippen, en mama kwam met hetzelfde idee voor de lange broek, omdat ik hem met zo veel liefde droeg en hij erg mooi zit/zat. Toen ik terug kwam van het werk, lagen daar shorts klaar! Ik heb geen 'tijdens-foto's', maar wel ga ik jullie het resultaat laten zien.





Hij zit nog steeds net zo lekker als toen hij lang was, maar nu kan ik ze prima de hele zomer dragen! Ik neem het ook zeker mee op vakantie, omdat ik de lengte erg fijn vind. Lekker veilig, en ik hoef niet de hele tijd bang te zijn dat er mensen naar binnen kunnen gluren, om het zo maar even te zeggen. Met een riempje is het broekje nóg leuker. Ik vind het geweldig, en ook weet ik dat niemand anders dit broekje heeft, en dat is leuk!











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage