8/08/2013

Mini Shoplog - Platenbeurs & H&M

Vorige week donderdag maakte ik een kort tripje naar de stad, omdat daar die dag een platenbeurs zou zijn! Inmiddels ben ik helemaal een platenbeursganger (ha ha) en hier moest ik natuurlijk ook even een kijkje nemen. Ook had ik nog een H&M kortingsbonnetje die ik nog even wilde spenderen. Zonde als ik van die €5,- korting geen gebruik zou maken, toch? ;) Ik heb op beide plekken wat moois gescoord, en wat dat is ga ik vandaag aan jullie laten zien.







1. Wings Over America - Wings 
Ik wilde dit album al een tijdje, voornamelijk omdat ik een aantal mooie live versies van hun liedjes (dit is ook een live-lp) had ontdekt op Spotify, en ze ook heel graag in real life wilde hebben. Ik heb het hele album inmiddels geluisterd (het is maar liefst een driedubbel lp) en ik vind het geweldig. Dit vond ik een mooie aankoop voor €10,-!

2. Instant Karma - John Lennon (single)
'Instant Karma' vind ik een onwijs fijn liedje van John, en ik was toen ook erg blij toen ik hem voor maar €2,50 in een bak met singles vond. Ik snapte wel waarom hij zo goedkoop was, want het hoesje ziet er echt niet meer uit. Het singletje zelf speelt echter perfect! Op de B-side staat Yoko, maar die heb ik nog niet durven luisteren :')

3. My Sweet Lord / Isn't It a Pity - George Harrison
I love deze twee nummers van George, vandaar dat ik deze al vaak heb gedraaid. Papa vind 'My Sweet Lord' ook helemaal geweldig, dus die blèren we samen mee. Dit singletje was €5,-, niet goedkoop, maar ook niet duur voor zo'n mooi exemplaar rondje vinyl.

4. Mull of Kintyre / Girls School - Wings
Wings is op the Beatles na mijn favoriete band, en ik kon deze dus ook echt niet laten liggen. Mull of Kintyre vind ik niet hun allerleukste nummer (soms zelfs een beetje saai), maar aangezien ik mijn singles collectie ook een beetje wil aanvullen vond ik dit een goede om mee te beginnen. 'Girls School' kende ik voor dat ik deze kocht nog niet, maar dit liedje is eigenlijk heel geweldig! Ook deze nam ik mee voor €5,-.

Ik ben opeens helemaal into de canvas tasjes, dus toen ik deze bij H&M zag kon mijn geluk niet op. Hij is stoer, handig en een mooi accessoire, en ondanks dat hij €4,95 kostte nam ik hem toch mee. Ik had tenslotte toch korting!


Ik zag ook dit riempje met zilveren spikes hangen. Riempjes maken je outfit altijd af, en deze vond ik erg cute. Hij is vrij dun, dus hij zal wel in alle broeklusjes passen. Handig! Ook deze was €4,95.

Als laatste bestelde ik deze (althans, een look-a-like) vintage camera strap op eBay. Ik ben mijn saaie zwarte van Canon zat, en was op zoek naar iets vrolijkers. Voor ongeveer vijf dollar vond ik deze, en dat vind ik een hele goede deal voor zo'n leukerd! Ik ben benieuwd hoe hij in het echt is.

Wat vind je van mijn aankoopjes? En wat heb jij als laatste gekocht?




nRelate Posts and Homepage