8/26/2013

My life in pictures - augustus

Zo, hallo! Deze categorie is weer terug van weg geweest. De laatste keer was van, wat, twee maanden geleden ofzo? Het is vakantie geweest, en dan maak ik, hoe gek het ook lijkt, veel minder foto's op de een of andere manier. Op al mijn vakanties naar Engeland, Malta en Berlijn heb ik weinig spannends gedaan, en daarom heb ik van de afgelopen 6 weken mijn Instagram foto's verzameld.


1. een outfitje met een van mijn nieuwe kledingstukken: een mouwloos denim blouseje van de H&M. Gecombineerd met mijn nieuwe lievelingskapsel, de knot!
2. ik heb het hardlopen weer opgepakt. Na weken geluierd te hebben had ik weer behoefte aan beweging! Hardlopen vind ik erg leuk, en het is ook nog eens goed voor je.
3. zelfgemaakte yoghurt-banaan ijsjes zijn awesome. Ook heel lekker met aardbeien, vanzelfsprekend!
4. aankoopjes die ik deed tijdens een mini-shopsessie in Groningen: drie singles, een driedubbelplaat en een riempje en een canvas tasje van de H&M.



1. een foto die ik maakte tijdens een outfitfotosessie. Ik ben in love met m'n nieuwe veertjesketting, ik draag hem bijna elke dag! En ook hier weer de donutknot.
2. een lekker fietstochtje naar het dorp maken met m'n ouders, en als beloning natuurlijk een ijsje bij de beste ijszaak van het dorp.
3. als het lekker weer is, moet je daar ook van profiteren. Barbecueën met een ijskoud flesje Jillz it is.
4. twee shortjes in één foto. Ik kocht ze allebei bij de kringloop met Romy en ik vind ze helemaal geweldig!



1. ik bestelde een nieuwe camerastrap op eBay. Is hij niet ontzettend leuk? Ik ben er helemaal verliefd op.
2. genieten van een stukje carrot cake en een ijskoffie met mijn broertje na een intensieve shoppen-voor-school sessie.
3. ultimate goodness: banaan-ei pancakes met poedersuiker en verse aardbeien. God-de-lijk.
4. een outfitje met een van mijn favoriete shirtjes op dit moment, een van de kringloop shortjes en een blazer, omdat het toch wel een beetje frisjes was tijdens de straatbarbecue.



1. op dit moment ben ik helemaal verknocht aan noedels, het is zo'n lekker tussendoortje!
2. met Marjolein hield ik een mini-fotoshoot, omdat dat al weer veel te lang geleden was. Dit is een van de leukste foto's uit de serie, vind ik.
3. ik was eindelijk weer eens bezig geweest met mijn ABC-project! Hier zie je de foto Hippie, en eigenlijk ben ik er toch wel heel erg blij mee.

Wat heb jij beleefd deze maand?










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage