8/19/2013

Outfit - the Fab Four

Ik heb nog heel veel kledingstukken liggen die ik nog niet aan jullie heb laten zien in de vorm van een outfit. Omdat ik zo veel heb geshopt deze vakantie is het vrijwel onmogelijk om alles in een outfit te verwerken, maar ik probeer zo veel mogelijk combinaties samen te stellen! Ik wilde heel graag mijn nieuwe gecustomisede high waisted shorts aan, dus besloot ik rond dat kledingstuk een setje te creëren.






Ik maakte weer foto's op de plek waar ik mijn vorige outfit ook had gefotografeerd: midden op straat. Nou is mijn straat hartstikke rustig en rijden er nauwelijks auto's, dit keer besloot iedereen even de straat op te gaan om Floor te pesten. Oké, ik overdrijf, maar er waren toch wel een paar awkward momentjes. Desondanks vind ik de foto's wel tof geworden. Ik besloot ook een beetje creatief te zijn met de collages en de tweede foto in spiegelbeeld te zetten zodat je dit effect kreeg.


Ik trok bij de shorts een van mijn nieuwe Beatles t-shirts aan, een donkergrijze met een grote foto voorop. Ik vond de kleur van het shortje er heel mooi bij staan. Ook besloot ik er een canvas tasje met skulls erop bij te dragen, en een riempje met een aztec print. En natuurlijk konden bij deze stoere outfit mijn Dr. Martens niet ontbreken.


Qua sieraden had ik niet veel bijzonders om, maar ik vond dat deze korte ketting met driehoek wel bij het geheel paste. En een gouden spiked armbandje kan natuurlijk altijd. 

Wat vind jij van deze outfit?



nRelate Posts and Homepage