8/03/2013

Outfit - Hot Summer's Day

Jeetje jongens, wat was het gisteren heet! Toch ging ik ('s ochtends weliswaar) naar buiten om daar outfitfoto's te schieten. Ik wilde heel graag mijn nieuwe witte All Stars in een outfit combineren, en ik ben ook aan het experimenteren met de verenketting die jullie in mijn vorige shoplog konden zien. Ik probeerde mijn outfit luchtig te houden, en dat is aardig gelukt! Bovendien stond ik expres in de schaduw, anders was het helemaal niet uit te houden ;) Ik typ dit nu in de tuin, onder de parasol, en het is verschrikkelijk heet. Vandaar dat er dit keer niet teveel tekst bij staat.




Ik heb geluk met dat bos voor mijn huis, want dat brengt veel schaduw in de zomer! Bovendien vormt het een mooie achtergrond voor de foto's. Ik gebruikte, na al die citytrips, eindelijk mijn 50mm f/1.8 lens weer eens, en wauw, ik weet weer waarom ik zo van deze lens hou! Bokeh volop :)




Mijn Levi's shorts blijven favoriet ondanks dat ze zo kort zijn. Ze zitten gewoon comfortabel door de hoge taille, en ze zijn heerlijk zomers! Ik combineerde het met een muscle top die ik bij de H&M in Brighton kocht, die een lekker dun stofje heeft. Bovendien zijn de armgaten vrij groot, waardoor er wat extra lucht binnen komt waaien ;) Ik droeg er natuurlijk wel een bandeau onder, anders wordt het me iets too much.


De verenketting vind ik zo ontzettend leuk! Het zijn een soort spikes, maar dan misschien nog wel beter. Hij is vrij simpel doordat hij alleen goud gekleurd is, maar de details maken hem af. Ik denk dat dit één van mijn favoriete sieraden gaat worden! Ik deed hem nu om voor de foto, maar ik heb hem daarna meteen weer af gedaan. Veel te heet :')


Nu zijn mijn All Stars nog prachtig wit, en ik moet niet aan de dag denken dat het eerste vlekje modder er op komt. Gelukkig is er nu nauwelijks modder te bekennen, en kan ik er rustig op los huppelen. Ik hou van All Stars, ze zijn super versatile en comfortabel (voor een tijdje dan ;)


Wat ik draag:
Muscle top - H&M
Bandeau - Primark
Ketting - Primark
Shorts - Levi's
witte All Stars

Wat vind jij van deze outfit? En wat draag jij het liefst als het zo heet is?



nRelate Posts and Homepage