8/16/2013

Outfit - New York


Nu deze outfit online komt, is het al lang geleden dat ik de outfitfoto's schoot. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de zomer op dit moment in Nederland goed bezig is, maar op het moment dat ik deze outfit droeg was dat zeker wél zo. Het was lekker warm, en dan wil ik niets anders dragen dan shorts met een leuke top. Mijn New York shirt wilde ik nog in een outfit verwerken, en dus combineerde ik het met mijn Monki Shorts en nieuwe riempje.








Ik ben nog steeds erg blij met het t-shirt. De kleur vind ik leuk, en het maakt een simpele outfit al snel erg leuk en casual. Ook het broekje zit nog heerlijk, en is zo lekker zomers.

Shirt - Only
Shorts - Monki
Riempje - Primark
Schoenen - Adidas
Armbandjes - uit Italië, zelfgemaakt van de Fris, H&M

Wat draag jij als het warm is?




(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage