8/09/2013

Primark Pastel Nailpolish

Nieuwe nagellak kopen? Ik wist nauwelijks meer hoe dat moest! Maar in de rij bij de Primark viel mijn oog op een doosje met vier schattige pastel kleurige nagellakjes, en dat voor maar €2,50. De Primark weet dat soort dingen altijd op de perfecte plek neer te zetten, en ik kan het dan niet meer beheersend voorbij lopen... Maar oké, niet erg, want ik was wel weer eens toe aan nieuwe kleurtjes. Ik swatch vandaag de vier kleuren voor jullie.

























De potjes nagellak zijn erg schattig klein. Er zit 6 ml in, terwijl in een 'normale' nagellakfles zo'n 8 ml of meer zit. Maar ik vind klein alleen maar schattig!



Roze is zo lief! Dit is echt een babyroze kleurtje. Ook al heb ik al veel roze kleuren nagellak, zoiets had ik nog niet echt. Deze dekt denk ik het beste van de vier. Niet persé héél goed, maar goed genoeg. Bovendien vind ik het zelf nooit zo'n probleem om nog een beetje wit van mijn nagel te zien.

Eigenlijk kocht ik dit setje oorspronkelijk om deze gele kleur. Mijn Mellow Yellow van Essence was namelijk heel stroperig geworden, en dat terwijl het mijn favoriete zomerkleurtje is. Deze gele dekt ook niet erg goed, maar toch... Ik vind het kleurtje super leuk! Oja, helaas kwam ik met mijn ringvinger op mijn pinknagel, vandaar de rare nagellak op mijn vinger.

Mint is ook al zo leuk en zomers. Ik heb al een mintkleurige van E.L.F, maar deze is net iets groener en feller. Deze dekt eigenlijk best goed. In twee laagjes krijg je het resultaat van de foto hierboven.

Als er babyroze in een setje zit, kan babyblauw natuurlijk niet ontbreken. Deze lijkt op de foto misschien een beetje op de mintkleurige, maar dat is in het echt niet zo. De blauw is echt heel mooi, en doet me denken aan een blauwe, wolkenloze lucht in de zomer.

Over het algemeen dekken deze lakjes niet perfect, maar voor mij en voor de prijs goed genoeg. Ze lakken, ondanks dat het kleine flesjes en kwastjes zijn, erg goed en zonder strepen. Ik ben dus blij met mijn impulsieve aankoop.

Welk kleurtje vind jij het mooist?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage