8/02/2013

Shoplog Berlijn (Marjolein) - Primark, Pull&Bear, Mango en Bershka

Shoppen is zo leuk, en al helemaal in Berlijn! We kwamen de ene na de andere leuke winkel tegen. Ik had nog veel shirtjes en tops nodig voor op de zomervakantie, en dat is zeker gelukt. In dit artikel laat ik jullie zien wat ik gekocht heb in Berlijn.

Pull & Bear


Pull & Bear vind ik zo'n leuke winkel! Ik was dan ook erg blij dat er ook eentje was in Berlijn. Deze was ook nog eens erg leuk ingericht enzo. Beide dingetjes waren €5,99. Ik wilde nog graag een ananas shirt, en die heb ik nu!

Primark


 

De Primark in Berlijn is best wel groot, een beetje te vergelijken met die in Almere. Ik kocht niet heel veel, zoals eigenlijk altijd bij de Primark. Maar er verdween wel een shirtje, riempje en nagellak in mijn tasje. Ook nog een haardonut voor Suzanne en een hempje, die me te klein is en die Suzanne wel past. Het shirtje was €6, de riem €3,50. 

Bershka


Al tijden was ik op zoek naar een spijkerjasje, en eindelijk zagen Floor en ik er eentje bij de Bershka, die niet duur was, namelijk €9,99! Ik was erg blij en rende naar de kassa.

Dit zijn mijn geshopte dingen. Ik heb niet perse heel veel gekocht, maar ook weer wel. Ik ben met alles super blij, en dit gaat zeker mee op vakantie.

Wat vind jij van de gekochte dingen?



(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage