8/27/2013

Vlinders, chillen en kaartjes

Wat doe ik als ik van verschillende, willekeurige dingen een foto heb gemaakt, en die toch wil delen? Juist, een ontzettend random artikel maken! Ik heb foto's gemaakt van vlinders die op onze vlinderstruik zaten, en van wat dingen in mijn kamer. Kijkt u maar mee.





Ik hou van vlinders! Elk jaar is het weer een klein vreugde moment als ik de eerste vlinder van dat voorjaar zie. Nu onze vlinderstruik vol in bloei is, vliegen er de hele dag wat vlindertjes rond. Leuk om op de foto te zetten, natuurlijk.

Zaterdagavond was ik een avond alleen thuis met Suzanne, en aangezien we niet zelf mogen frituren, lieten we patat met een kroket thuisbezorgen. Wauw, dat is best leuk! Zelf hadden we er een lekkere fruitmix van de Albert Heijn bij gekocht, om het nog een beetje gezond te maken. Ook dronken we met z'n tweetjes een hele fles ranja leeg, uit de geweldige fles die we laatst kochten.

Toen ik in de vakantie wat kaartjes verstuurde, begon het weer te kriebelen om te gaan postcrossen. Ik had mijn profiel even op inactief gezet, maar dat heb ik nu weer veranderd. Toen ik in Groningen was, kocht ik vijf ontzettend toeristische kaartjes, waarvan ik denk dat de mensen er blij mee gaan zijn. Deze kaartjes gaan naar Wit-Rusland, Oekraïne, China, VS en Duitsland. Ik ben benieuwd waar  de kaartjes die ik ga krijgen vandaan komen!

Als laatste een blije foto van mijn nieuwe Kiko lipstick. Ik ga er geen swatches van plaatsen, omdat ik daar een hekel aan heb om te maken, maar... ik wilde hem toch even aan jullie laten zien. Misschien maak ik er ooit, als ik in een make-up bui ben, wel een FOTD mee.

Wat heb jij meegemaakt de afgelopen dagen?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage