8/25/2013

Zomer 2013 pt. 2 - Italië

Het is nu een week geleden dat ik thuis ben gekomen, en ik denk nog elke dag terug aan de geweldige drie weken die ik heb gehad. Met heimwee, want als ik even kon, zou ik zo in de auto stappen en weer terug rijden. Maar helaas, dat kan niet, want morgen begint school weer. Ik schreef een paar dagen geleden over het eerste deel van de vakantie in Oostenrijk. En nu ga ik over de tweede en derde week in Italië schrijven. Ik ga eigenlijk vooral foto's laten zien, want dat zegt wel genoeg. Als ik deze weken moet omschrijven, zou ik zon, steden, rust, uitzicht, lezen en warmte zeggen. Dat is het wel zo'n beetje. We gingen naar Pisa, Lucca, Florence, San Gimignano, Volterra en Empoli. En de pizza's en pasta waren zo lekker! De laatste paar dagen had ik geen zin meer om mijn camera mee te zeulen en foto's te maken, dus na een tijdje houden de foto's op. Oja, we zijn ook een paar keer naar het strand geweest en Suzanne en ik deden zo'n tien potjes yahtzee per dag. Zo leuk! Ik heb in de vakantie 7 boeken gelezen.




Uitzicht vanaf onze grote veranda



Pisa


De Arno

Battistero van Pisa

Camping
Wij hadden zo'n soort chalet, maar dan diegene die helemaal aan de rand stond (achter de plek waar de foto genomen is). De normale chaletjes hadden zo'n kleine veranda, zoals je op de foto ziet. Die van ons was echter super groot en helemaal rondom het chalet. We hadden de hele dag schaduw en een geweldig uitzicht.

De 'panoramic Area' van de camping


Florence

Zo, dat waren een aantal van de foto's die ik gemaakt heb. Ik twijfel nog of ik een fotoboek online ga maken, of dat ik misschien gewoon wat foto's afdruk en opplak. Papa maakt ook een boek, dus misschien is het anders een beetje dubbel. Van Berlijn ga ik denk ik sowieso een fotoboek maken, zodra ik weer even de tijd heb!

Wat mis jij/ ga jij missen aan de zomer?


nRelate Posts and Homepage