9/12/2013

ABC-project - J

Dit jaar heb ik besloten om mee te doen aan het ABC fotografie project. De bedoeling hierbij is dat ik bij elke letter van het alfabet een zelfportret fotografeer. Elke maand plaats ik een post met daarin de twee foto's die ik die maand gemaakt heb. Omdat ik op dit moment wat minder inspiratie heb dan normaal (komt helaas door school) heb ik dit keer echter één foto voor jullie, en dit keer is 'J' aan de beurt! Ik wist weinig woorden met deze letter eerlijk gezegd. Het enige waar ik op kon komen was 'Jurk'! 

J - Jurk





Ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit jurkjes draag, en al helemaal niet het jurkje wat ik aan heb op de foto's. Deze heb ik ooit bij H&M gekocht, maar hij bleek toch niet zo mijn stijl te zijn. Ik heb hem wel gehouden, en nu hangt hij voornamelijk als decoratie op mijn kast. Zonde misschien, maar de mintkleur staat heel leuk in mijn kamer. Voor de foto wilde ik hem natuurlijk wel even aan. Hij staat me niet verkeerd, maar ik zou niet weten wanneer ik hem in real life zou dragen.

Voor de foto zat ik binnen, want het regende pijpenstelen. Gelukkig kan ik altijd wel een rustige achtergrond op mijn kamer 'bouwen', als ik wat spulletjes aan de kant zet en mijn schapenvel als rekwisiet gebruik gaat het meestal goed.

Ik vind deze foto vrij goed gelukt, maar de volgende keer wil ik weer wat meer uitpakken met een mooie locatie of zo. Om altijd in huis te fotograferen vind ik ook niks. Als het goed is zijn mijn volgende foto's de K en L, deze komen hopelijk snel!

Wat vind jij van deze foto?

nRelate Posts and Homepage