9/02/2013

Craving - een nieuw paar Dr. Martens




Al een flinke tijd heb ik mijn zwarte Dr. Martens in mijn bezit. Ook al gaan ze na een aantal uur pijn doen aan mijn voeten (wreef om precies te zijn) ben ik er nog elke dag blij mee. Ze zijn met ontzettend veel te combineren en blijven heel lang goed. Maar het begint weer te kriebelen hoor... mijn zwarte paar is niet genoeg, nee, ik wil meer!



En welke zou ik dan willen, vraag je je af? Nou, als ik gewoon - hoppa - een nieuw paar zou mogen uitkiezen, zou dat sowieso de Cherry variant zijn. Damn, wat een prachtige kleur. En zo perfect voor de herfst! Waarschijnlijk zijn deze nog beter te combineren dan ik op dit moment denk. Deze kleur kan denk ik met zowel lichte als donkere kleuren, en is tegelijkertijd toch wel een beetje een eyecatcher in je outfit. Onderstaande outfits geven me genoeg inspiratie om outfits met deze hopelijk toekomstige schatjes (ze zijn toch nog steeds €139,00...) te combineren.
Tot slot is er nog een paar waar mijn ogen op zijn gevallen: bruine boots met bont erin. Oh mijn God, hoe perfect zouden die zijn voor in de winter? Ik heb mijn paar een paar keer aangehad in de winter, maar dat is toch wel een beetje koud, omdat er gewoon nul voering in deze boots zit. In het 'Serena' model daarentegen wel, en lijken me heerlijk warm en ik denk dat ze nog lekkerder zouden moeten lopen dan de 'gewone'. Helaas zijn hier minder foto's van te vinden, maar ik heb m'n best gedaan. Ik weet niet eens zeker of deze wel te koop zijn in Nederland!

Ik kan niet wachten totdat ik weer een nieuw paar in mijn bezit heb (en kan betalen...). Voor nu staat een nieuw paar nog even hoog op m'n wishlist voor de herfst.

Heb jij een paar Dr. Martens, of zou je graag een paar willen? En zo ja, welke?


nRelate Posts and Homepage