9/05/2013

Current Fashion Favourites - Floor

Als ik terug kijk op wat ik deze vakantie allemaal heb gekocht, verbaas ik me telkens weer over hoe los ik wel niet ben gegaan. Ik heb talloze t-shirtjes, broekjes en andere gave items gescoord, en een aantal dingen daarvan draag ik nu het liefst elke dag. Ben je benieuwd welke? Lees dan verder!

favourite hairstyle


Nu ik 'lang' haar heb, kan ik tegenwoordig ook een knot in! Ik was eerst heel erg zat van mijn lange haar, maar nu ik dit met mijn haar kan doen wil ik niets anders meer. In de zomer heb ik ontzettend vaak een knot ingehad, en wat was dat fijn zeg. Geen plakkend haar meer in mijn nek! Inmiddels heb ik ook een donut aangeschaft die het nog makkelijker maakt om een mooie knot te maken. Ja, ik ben fan!

favourite shoes




Eigenlijk zijn mijn Dr. Martens mijn echte droomschoenen, maar omdat die vaak veel te warm zijn in de zomer zijn All Stars een hele goede uitkomst! Deze witte kocht ik in Berlijn en ze zijn nog steeds wit ondanks dat ik er al een aantal tripjes op heb gemaakt. Ik hoop dat ze dat ook nog lang blijven, want zo vind ik ze echt prachtig.

favourite shorts



Hij heeft inmiddels al een aantal ereplaatsjes gekregen op het blog, dit shortje. Hij Hij heeft de perfecte denimkleur en hij is high waisted zodat hij ook nog eens lekker zit. Deze wil ik het liefst elke dag aan, maar ik heb ook nog genoeg andere leuke kledingstukken die gedragen moeten worden natuurlijk.

favourite accessories



Dit aztec riempje komt bij de Primark vandaan en is het perfecte riempje om je outfit op te fleuren. Meestal draag ik een zwart riempje bij mijn broeken, maar deze is met al zijn kleurtjes een stuk vrolijker! Zoals je ziet laat hij wel wat draadjes los, maar die knip ik er gewoon lekker af. Problem solved!


Nog een Primark item! Deze ketting met veertjes heb je als het goed is ook al een paar keer voorbij zien komen, zo leuk vind ik hem! Het is echt een statement ketting, hij valt best op, maar door de gouden kleur past hij wel overal bij. Ook deze pak ik bijna elke dag uit m'n sieradenkistje, vandaar dat hij bij mijn favorieten hoort.


M'n snorloge heb ik weer herontdekt. Ik vergeet tegenwoordig vaak om ringen of armbanden om te doen (het zit niet helemaal meer in mijn systeem geloof ik...) maar mijn snorloge mag altijd om mijn arm! Het is het simpelste zwarte horloge wat je maar kunt bedenken, alleen staat er dan een snor op de wijzerplaat. Geweldig ding. Ik had hem bij sieradenkistje.nl vandaan.


Tot slot de zonnebril die ik op dit moment heb. Het is er een op sterkte van Specsavers. Ik had niet gedacht dat ik ooit nog leuke betaalbare zonnebrillen op sterkte tegen zou komen, maar voilá, hier is hij dan toch! Hij heeft een schildpaddenmotief en toen me een beetje denken aan een Wayfarer, maar dan ronder. Ik vind hem in ieder geval heel tof, en ik hoop dat ik hem nog een paar keer op kan ;)

Wat zijn jouw fashion favourites van dit moment?


nRelate Posts and Homepage