9/26/2013

Currently... #2 - Floor

Aangezien ik op dit moment keihard met school bezig probeer te zijn maar tegelijkertijd ook lekker wil bloggen, heb ik besloten om dit kleine artikeltje te schrijven. Door deze 'currently' te maken ben ik al lang niet origineel meer, want onder andere Alyssa en Marieke hebben dit al geplaatst, maar ik vind het een leuke manier om even kort te laten weten wat ik op dit moment aan het doen ben en wat er in mij om gaat.


Wearing: nu ik dit schrijf zit ik in een grote comfy trui met een lange broek en dikke sokken. Het wordt langzaamaan kouder, maar voor mijn gevoel zitten we nu al in winterse temperaturen! Ik vind de herfst wel een van de leukste fashion seizoenen, je kunt lekker met laagjes werken en de typische herfstkleuren zoals donkergroen en bordeauxrood kunnen weer. 

Drinking: heel veel thee. In de zomer schreef ik in mijn 'Currently' dat ik heel graag koude groene thee dronk, en nu is dat de warme variant. Ik vind het heerlijk om lekker op de bank te zitten met een boek en een warme kop thee en een lekker muziekje aan (daar kom ik zo op ;). Het ultieme herfstgevoel!

Listening: op dit moment heb ik op de een of andere manier een voorliefde voor The Kik. Ik weet niet meer waar ik deze Rotterdamse band van ken, maar hun muziek maakt me echt vrolijk! Het is niet typisch herfst, maar het is wel een goede herinnering aan die mooie zomerdagen. Voor in de herfst vind ik Simon & Garfunkel ook heel relaxed, ze maken hele fijne rustige muziek. Ik heb ook een aantal platen van ze. Platen afspelen op m'n platenspeler draagt echt bij aan het ultieme herfstgevoel waar ik het net ook al even over had.




Reading: omdat ik nu in 6VWO zit moet ik er ook aan geloven: het literatuurgesprek. De hele bovenbouw door heb ik boeken gelezen die ik in dat gesprek moet bespreken. Op dit moment moet ik voor elke taal nog één boek lezen. Voor Frans lees ik La classe de neige, voor Engels To Kill a Mockingbird en voor Nederlands lees ik De aanslag nog een keer (want stiekem had ik die niet gelezen, oeps). Heel druk, maar omdat ik lezen zo leuk vind is het geen straf!

Watching: ja, stiekem zit ik avonden aan de tv gekluisterd. Het nieuwe tv-seizoen is begonnen, en ik vind zoveel programma's leuk dat ik iets te veel tijd voor de televisie doorbreng ben ik bang. Holland's Next Topmodel vind ik altijd leuk om te kijken, net zoals Expeditie Robinson en Grey's Anatomy en Once Upon a Time, waar de nieuwe seizoenen bijna weer van beginnen. 

AMOR | Flickr: Intercambio de fotos
Wanting: ik wil op dit moment het liefst rode blaadjes aan de bomen, een herfstzonnetje, mijn fluffy Dr. Martens aan en een nieuwe winterjas, en dan lekker de lucht na de regen opsnuiven. Zie ook hier onder. Oh, en als we nog materiëler gaan denken: een paar nieuwe lp's vind ik ook niet verkeerd. Ik heb nog een hele wishlist op m'n laptop staan! 

Loving: ook al vind ik klagen over de herfst ook heerlijk, de herfst is een van mijn favoriete seizoenen. Eigenlijk is deze hele post een ode aan de herfst. De mode, de kou, het lekker binnen zitten... Ik hou er van. Ik kan niet wachten totdat de blaadjes aan de bomen voor m'n huis weer helemaal verkleurd zijn en ik lekker een boswandeling kan maken in dit kleine paradijsje. 

Feeling: op dit moment zit ik best lekker in m'n vel! School is natuurlijk net weer begonnen, maar ik voel nog geen ultieme stress omdat ik dit jaar mijn examens moet halen. Ik zit nu ik dit ook typ lekker op m'n bed having quality time met m'n laptop, geurbrander en goede muziek. Ik hou van het weekend!


Waar hou jij je mee bezig at the moment?

nRelate Posts and Homepage