9/20/2013

Good ol' time

Misschien ken je het wel: je moet eigenlijk huiswerk maken, maar in plaats daarvan blader je door de afbeeldingen van je computer, op zoek naar leuke, oude foto's. Dat deed ik ook toen ik eigenlijk mijn eindbalansverslag moest maken voor literatuur (ik deed het uiteindelijk wel, maar later). Ik kwam leuke foto's tegen van bloggersmeetings en gewoon wat random foto's.









Tijdens de meeting met Esmay en Gerrianne in Emmen, onze heerlijke taartjes. 



Met onze buddie Marieke! 



Met Soesjaaaa! <3 i="">



Met Lisaaaa! We hebben haar nog steeds maar één keer gezien, dus het wordt weer tijd, aangezien dat al een jaar geleden is...



Chillen in het tussenuur aan het begin van de zomer.



Mijn berg met tijdschriften die ik op dat moment nog te lezen had.



Onze ALLER-eerste meeting met Fleur en Dajana. Hier waren Floor, Fleur en ik heel blij bij de Inglot.



Met Josephine! Ook haar heb ik té lang niet gezien helaas :(




























Met da Floor een dagje shoppen in Amsterdam!
























Sisterloooove.

























Awesome nagels van Floor en mij :D

Zo, dit waren de leukste foto's die ik tegenkwam. Ik ben weer blij en kan vol goede moed bezig met mijn eindbalansverslag... Zoals je misschien wel merkt aan mijn artikeltjes de laatste tijd, wil ik iets meer de persoonlijke kant op. Ik blijf gewoon posten wat ik wil, maar artikeltjes zoals deze of leuke lijstjes zullen vaker voorbij gaan komen. Suggesties? Deel ze in de comments!

Hoe gaat het met jullie? 


nRelate Posts and Homepage