9/06/2013

Happy Things #5

Ik voel me zo blij op dit moment, en dat terwijl de school weer begonnen is. Ik vind het nu gewoon weer erg leuk om alle mensen van school die ik in de vakantie niet zie, weer te zien. Ook geniet ik nu nog meer van mijn vrije tijd. Misschien lees je dit artikel als je de hele dag nog naar school of naar je werk moet, maar misschien heb je op dit moment ook al weekend. Hoe dan ook, ik hoop dat jullie door het lezen van het artikel ook even denken aan al die leuke en fijne dingen.

ddamages

1. Mooi weer tijdens het begin van het schooljaar
Ik zou niet weten hoe ik weer zou moeten wennen aan school en het niet-hebben van vakantie als de regen uit de hemel stroomt, het super koud is en de lucht alleen maar grijs is. Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik nu nog heerlijk in het zonnetje naar huis kan fietsen en soms, als ik geen huiswerk heb, lekker in de tuin neer te ploffen op een luie stoel. Love it!

2. De nieuwe CD van John Mayer

Ik was het eigenlijk helemaal niet van plan, maar toen ik in de Mediamarkt was en de nieuwe CD (Paradise Valley) van John Mayer zag liggen, nam ik hem mee. Ik moet toegeven dat ik een paar dagen ervoor al op Bol.com had gekeken, maar daar was hij vier euro duurder, en er zouden ook nog verzendkosten bovenop komen. Ik vind dit album van John geweldig, echt waar! Het is de perfecte combinatie van ontzettend mooi en gevoelig, en vrolijk! Ik hou van de songtekst 'Cause a little bit of summer's where the whole year's all about'! <3 i="">



3. Nieuwe schoolspullen
Het begin van het jaar betekent ook dat ik eindelijk al die leuke schriften en mijn agenda in gebruik kan nemen. Aan het begin van het jaar is alles nog zo lekker netjes en niet kapot! Ik ben nu nog wel eventjes blij als ik mijn mintgroene schriftje voor Natuurkunde zie, maar ik weet  dat dat niet lang gaat duren voor ik er het liefst mee wil gooien.



4. Cookies in Love ijs!
Als je ijs kunt opnoemen dat nóg lekkerder is dan de Cookies in Love van de Albert Heijn, weet ik het ook niet meer. Als ik een avondje alleen thuis ben met Suzanne, of een filmavond houd met Floor, is zo'n bak ijs onmisbaar. En ik kan je verzekeren: ook al zijn we maar met twee personen, die bak gaat leeg. Als je begint, kun je niet meer stoppen! Wees gewaarschuwd ;)

5. Lezen
In en na de zomervakantie ben ik altijd verslaafd aan lezen. Ik ben nu bijna drie weken thuis, maar heb de televisie nog nauwelijks aangehad. Ik vind het gewoon fijn om 'savonds voor ik ga slapen nog lekker te lezen op de bank. Ik hoef nog maar drie boeken voor school te lezen, twee voor Duits en één voor Engels, dus kan ik ook prima wat boeken lezen die ik zelf gewoon graag wil lezen. Gister nog heb ik een geweldige chicklit 'Geknipt voor jou' uitgelezen. Ideaal!

6. PWS is bijna af!
30 september is dé deadline van dit jaar, want dan moet het profielwerkstuk af zijn. Ik ben er vanaf maart mee bezig, en ik moet zeggen dat ik er ook wel goed mee bezig ben geweest tijdens de momenten op school die ervoor bedoeld waren. Daarom ben ik nu al bijna klaar. Ik heb mijn eerste versie ingeleverd, en daarop kreeg ik nauwelijks commentaar. Toen ik vroeg wat mijn cijfer ongeveer zou worden, zei mijn begeleider dat als ik de verbeterpuntjes goed verbeter, het rond de 8 zou komen te liggen. En wow, toen was ik BLIJ!

via Tumblr

7. Het aaien van een kat.
Dat is gewoon heel fijn en ontspannend soms. Totdat de kat ineens fijn zijn nageltje in je broek zet. 

8. Winacties
Ik vind het heel erg leuk om mee te doen met een leuke winactie, en nog leuker om iets te winnen. Dat laatste is helaas alweer een tijdje geleden, maar het meedoen is ook al leuk hoor ;) En wow, wat toevallig, want Floor en ik hebben ook een winactie lopen, waarbij je een Moleskine Film Journal kunt winnen. Al meegedaan? 

Vertel, met welke fijne dingen ga jij het weekend in?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage