9/01/2013

Headphones van Philips




Een geluk bij een ongeluk noemen ze dit soort dingen: op vakantie trok ik perongeluk mijn oordopjes van de Hema kapot. Aangezien ik niet zonder muziek kan tijdens het vele reizen, kocht ik bij de Mediamarkt in Italië mijn nieuwe hoofdtelefoon. Het stond al tijden op mijn wishlist om een leuke hoofdtelefoon te hebben. Deze witte vind ik echt heel leuk!





































































Naast dat ze leuk zijn en het er epic uit ziet wanneer ik hiermee luister, vind ik ze ook erg fijn. De kwaliteit van het geluid is zó goed en het geluid is erg mooi vol. Sommige mensen maken er zich misschien niet druk om, maar ik hoor echt verschil in kwaliteit tussen verschillende oortjes. Niet dat ik een kenner ben, maar van deze hoofdtelefoon hoor ik echt dat hij beter is dan andere dopjes die ik gehad heb. Ik ben er erg blij mee, en voor een prijs van €19,99 vind ik hem ook goedkoop.

Heb jij een hoofdtelefoon? 

nRelate Posts and Homepage