9/11/2013

Inspiratie - band t-shirts

Het liefst loop ik in band t-shirts: ze zijn comfy, stoer, en mijn favoriete bands staan erop! Ik combineer ze meestal met (high waisted) shorts of mijn zwarte jeans met gaten, dan komen ze het best tot hun recht. Ik heb inmiddels al een aardige collectie opgebouwd, van The Beatles tot The Ramones tot Queen. Vandaag laat ik in 'Inspiratie' toffe bandshirts zien die ik vond op WHI.

rock shirt | Tumblr
HotStyles — 1D Floral Crop Top
Bands | via Tumblr
young & wild & free
TWO DOOR CINEMA CLUB | via Tumblr
Cloud of thoughts | via Tumblr - inspiring picture on Favim.com
HANG THE DJ
empty
Guns 'n Roses
Things of a Girl
Untitled
Adela and Tessie: Let your T-shirt talk!
Imagens.
Photo by just2_hipsters • Instagram

Heb jij band t-shirts in je kast hangen? Zo ja, van welke band?


nRelate Posts and Homepage