9/04/2013

Inspiratie - The kitchen

Persoonlijk vind ik de keuken echt een gezellige plek. Of je nu een keuken hebt die gescheiden ligt van de woonkamer, of gewoon een open-keuken, in de avond wordt er lekker gekookt, het ruikt er bij ons thuis vaak lekker naar taart of cake, en ook ben ik er graag te vinden om iets te eten te halen! ;) Het liefst zou ik een enorme keuken hebben, met een grote oven (of meerdere ovens) en plek om gezellig te kletsen. Thuis kan ik die perfecte keuken niet vinden, maar op WeHeartIt (hoe kan het ook anders) wel! Ik laat jullie vandaag mijn keuken-inspiratie zien. En oké, stiekem ook alweer een paar plaatjes van eten.

Beautiful Legs for Your Kitchen Activity | xtrainradio (7) Tumblr


2009-12-desert-retreat-cabin-interior-design.jpg 670×522 pixels

A Pocketful of Blue

A Pocketful of Blue

(1) Tumblr

Beautiful

honey | via Tumblr

Untitled

Pastel Kitchen | via TumblrKillian & Co.

Luxury  | via Tumblr

Baking Lover

My cupcakes

Facebook

Hoe ziet jouw droom-keuken eruit?


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage